Katalog firm eCommerce – nowe wpisy (listopad 2012)

Ekomercyjnie

eKomercyjnie.pl

Jak co miesiąc, publikujemy listę firm które dołączyły do Katalogu Firm eCommerce w ostatnim czasie. Przypomnijmy, że od marca nastąpiło w nim wiele istotnych zmian m.in. wprowadziliśmy dodatkowe opcje i kategorie, a także uaktualniliśmy wpisy standardowe oraz wpisy premium. Katalog dalej się rozwija i wciąż dochodzą do niego nowe wpisy. Poniżej lista firm dodanych do Katalogu Firm eCommerce w listopadzie 2012.

WPISY STANDARD

1.Oprogramowanie sklepowe

2. Bezpieczeństwo danych / Usługi informatyczne

3. Pozostałe

4. Systemu płatności

Internetowy Katalog Firm eCommerce jest unikalnym projektem stworzonym przez portal eKomercyjnie.pl. Ma na celu skupienie w jednym miejscu firm świadczących usługi dla handlu elektronicznego, co ułatwi właścicielom e-sklepów dostęp do interesujących ich usług oraz pozwoli porównać oferty różnych dostawców.

Przypominamy, że wpis standardowy jest BEZPŁATNY. Każda firma oferująca usługi dla e-handlu może umieścić swoją ofertę na naszej stronie.

Aby dodać wpis do katalogu (niezależnie od tego, czy chodzi o Standard czy Premium) należy skontaktować się z redakcją serwisu: redakcja@ekomercyjnie.pl.

Wpis Premium (opcja płatna) daje firmie szereg dodatkowych korzyści:

  • Oferty Premium wyświetlają się ponad ofertami Standard na stronie głównej Katalogu oraz na stronie kategorii, prezentowane są w wyróżnionych boxach.
  • Wpisy Premium są promowane na stronie głównej serwisu eKomercyjnie.pl w boxie pod najnowszymi artykułami.
  • Wpisy Premium są promowane na stronie artykułu w prawej kolumnie, pod wklejką z Facebooka.
  • Każda firma, która posiada Wpis Premium w Katalogu, otrzymuje gratis mini-wizytówkę w Magazynie eKomercyjnie.pl, wydawanym co miesiąc w formie PDF (8 wizytówek na stronie).

Szczegółowa oferta Katalogu Firm eCommerce oraz pełny cennik usług reklamowych wysyłany jest drogą mailową na życzenie Klienta. Zapraszamy do współpracy!

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
31.05.2023

W grupie siła. Dlaczego warto obserwować własnych klientów na grupach w social mediach?

Mariola Barzyk-Libura

Mariola Barzyk-Libura

Business Unit Director, Product Owner
wszystko.pl

Artykuł
30.05.2023

Analiza konkurencji w e-commerce: jak monitorować ceny i oferty konkurentów?

Miłosz Nowakowski

Miłosz Nowakowski

Sales Director
brandly360.com

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę