Mój post „Jak promować platformę sklepową? Nagradzaj najlepszych sprzedawców” okazał się inspiracją dla załogi SklepyFirmowe.pl, która przygotowała swój konkurs. Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami rozpoczętej akcji – poniżej informacja prasowa.
SklepyFirmowe.pl wraz z Nokaut.pl i TradeMaker.pl organizują konkurs dla osób, które chcą rozpocząć sprzedaż przez Internet. Zakładając sklep internetowy na platformie SklepyFirmowe.pl, a następnie efektywnie go rozwijając, można otrzymać nagrody, które pomogą w dalszym prowadzeniu własnego biznesu.
Chcemy zachęcić ludzi do rozpoczęcia swojej działalności w Internecie, dlatego nasz konkurs głównie kierujemy do nowych sklepów, które zostaną założone w 2010 roku – mówi Rafath Khan, twórca i współzałożyciel SklepyFirmowe.pl – natomiast istniejące już sklepy, chcemy nagradzać za włożoną pracę i poświęcony czas w budowę swojego wizerunku w Internecie.
Zasady konkursu są proste: zakładasz sklep na platformie SklepyFirmowe.pl, rozwijasz swój biznes i jeśli twój sklep osiągnie najlepsze wyniki sprzedaży spośród nowych sklepów otrzymasz:
- 10 000 zł w gotówce (!)
- 3000 zł na promocje sklepu w Nokaut.pl oraz
- 2.000 zł na pozycjonowanie SEO przez TradeMaker.pl.
W ramach konkursu przewidziane są także dodatkowe nagrody o wartości 3 000 zł, za najlepszą szatę graficzną sklepu oraz najlepszy katalog produktów. Drugie miejsca w wymienionych kategoriach zostaną uhonorowane rocznymi abonamentami Platinum na prowadzenie sklepu. Pula wszystkich nagród przekracza 25.000 zł.
W jury konkursu zasiadają osoby znane z ecommercowej blogosfery i nie tylko: Krzysztof Bartnik (eKomercyjnie.pl), Wojtek Kyciak (ecommerce.blox.pl), Grzegorz Marczak (antyweb.pl) oraz Viren Bhandari (skarpetkowo.pl).
SklepyFirmowe.pl to platforma w ramach której można założyć sklep internetowy w jedno kliknięcie. Obecnie na oprogramowaniu tym prowadzonych jest ponad 600 sklepów internetowych. Cechą charakterystyczną platformy SklepyFirmowe.pl jest niska bariera założenia sklepu. Sklep można założyć w kilka sekund a plany abonamentowe zaczynają sie już od 19 zł/mc. Dodatkowym atutem platformy jest aktywne wspieranie sklepów w promocji ich oferty poprzez serwis Bazarek.pl (815 000 RU wg listopadowego Megapanelu PBI/Gemius).
Więcej szczegółów można znaleźć na stronie konkursu – TUTAJ.