Jak wygląda mały e-commerce? 4gift.pl w rok obsłużył 1400 zamówień

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

15 listopada sklep internetowy 4gift.pl obchodził pierwsze urodziny. W ciągu 12 miesięcy firmie udało się pozyskać 1400 klientów i ugruntować pozycję w swojej niszy. 4gift to sklep z oryginalnymi prezentami, który wystartował w połowie listopada 2010 roku. Przez okres roku został odwiedzony przez ponad 80 tysięcy osób, które złożyły ponad 1400 zamówień.

– Jak na mały biznes, którym opiekują się dwie osoby, wydaje mi się to niezłym wynikiem – mówi Wojciech Latoszek, współtwórca sklepu. – Najważniejsze, że już od pierwszego dnia udaje nam się sprzedawać i że zarabiamy na siebie – dodaje.

W ofercie 4gift.pl znajduje się obecnie ponad 100 produktów i jak zapewnia rozmówca ciągle dodawane są kolejne.

Sklep skupia się na lokalnym, warszawskim rynku. Co jest podkreślone poprzez darmową dostawę na terenie miasta stołecznego. – Dla klientów to wygodne, gdyż nikt nie lubi płacić za przesyłkę, a dla nas plus jest taki, że nie musimy czekać na zwrot pobrań od firmy kurierskiej czy poczty. Dostawy wymagają sporo zachodu, ale znacznie zwiększają płynność gotówki w firmie – mówi Latoszek.

Ze swojej strony polecam również artykuł:
Od zera do działającego sklepu, czyli jak (i za ile) powstał sklep 4gift.pl »

Poniżej znajdziecie infografikę opisującą pierwszy rok działania sklepy 4gift.pl – dobra robota!

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
21.09.2022

Jak chronić swoją markę? Czym jest cykl życia domeny?

Adrianna Szałańska

Adrianna Szałańska

Social media & relations expert
cyberfolks.pl

Artykuł
19.09.2022

Dlaczego warto tworzyć MVP w e-commerce

Marek Kich

Marek Kich

CEO & Podcaster (Sztuka e-Commerce)
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę