Jak może wyglądać rozwój sklepu internetowego, czyli Lucas24.pl po pierwszych 12 miesiącach działania

Ekomercyjnie

eKomercyjnie.pl

Łukasz Pelowski, prezes sklepu Lucas24.pl, podzielił się z nami wynikami, które udało się wypracować jego firmie w pierwszych dwunastu miesiącach e-handlowej działalności. Oczywiście nigdy nie mamy nic przeciwko takim podsumowaniom, dlatego zapraszamy do lektury!

Pierwsze urodziny sklepu Lucas24.pl

Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się wielobranżowym sklepem internetowym, w którym zróżnicowany asortyment pozwala na wybór odpowiedniego produktu. Szybki czas dostawy, a także niskie koszty gwarantują naszym klientom satysfakcję z dokonanych zakupów.

Nad uruchomieniem tak rozbudowanego sklepu pracowaliśmy prawie dwa lata. 21 stycznia mija dokładnie rok od jego oficjalnego startu. Co udało nam się osiągnąć? Jakie mamy plany na przyszłość? Zapraszam do poniższego podsumowania.

  • Przez rok działalności odwiedziło nas 410 tys. 745 osób, z czego 99 tys. 588 trafiło do nas poprzez wyszukiwarkę Google. Średni czas spędzony na stronie, to 3 min. 12 sek.,
  • dzięki integracji z porównywarkami cen do naszego sklepu trafiło 54 % odwiedzających,
  • Reklama internetowa spowodowała, że 8% osób wpisało nazwę Lucas24.pl bezpośrednio w wyszukiwarkę
  • 8 tys. 655 osób odwiedziło witrynę Lucas24.pl, dzięki Facebookowi. Na naszym fan page’u zorganizowaliśmy 11 konkursów, w których udział wzięło ponad 700 osób. Łączna suma nagród wyniosła ok 6 tys. złotych,
  • 13% klientów dokonało zakupów więcej niż jeden raz,
  • przez cały rok średnia wartość zamówień wynosiła 293 złote,
  • opublikowaliśmy 40 artykułów na blogu firmowym,
  • napisaliśmy 212 porad,
  • posiadamy 14 kategorii produktowych, w których znajduje się ponad 16 tysięcy produktów, aż 1750 producentów,
  • zamówione produkty dostarcza nam 7 firm kurierskich,
  • wysłaliśmy 52 newslettery, rozdając przy tym 147 kuponów rabatowych,
  • od stycznia – do grudnia 2011 roku odebraliśmy ok. 20600 maili, natomiast wysłaliśmy ponad 22000,
  • odebraliśmy ponad 3200 połączeń, a wykonaliśmy 2500 do klientów. Średni czas rozmowy to 1 min. 20 sek.

W najbliższym czasie planujemy poszerzenie sklepu o kolejne działy tj.: Książki i filmy, Dom i ogród. Pamiętamy również o najmłodszych klientach naszego sklepu, stąd pomysł by utworzyć kategorię Dla dzieci. Wzbogacimy naszą ofertę o kilkaset nowych produktów.

W planach mamy również budowę powierzchni biurowo-magazynowej, a także otwarcie sieci sklepów specjalizowanych. Nie zabraknie konkursów na naszym facebookowym Fan page’u (link), na którego serdecznie zapraszamy.

Za wspólny sukces i serce włożone w rozwój sklepu internetowego Lucas24.pl pragniemy podziękować pracownikom. Nie zapominamy również o klientach, bez których sukces ten nie byłby możliwy.

Łukasz Pelowski
prezes zarządu Lucas24.pl


Na deser zapraszamy do przejrzenia fajnej infografiki z powtórzeniem powyższych danych:

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Artykuł
29.04.2022

Jaki wpływ będą miały zmiany w targetowaniu reklam na Facebooku dla branży e-commerce?

Dagmara Rżyska

Dagmara Rżyska

Performance Specialist
f1brand.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę