Jak mogą wyglądać początki sklepu internetowego? (na przykładzie GameClub.pl)

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

GameClub.pl to już czwarty sklep internetowy, który samodzielnie wdrożyłem od podstaw (oczywiście z dostawcą oprogramowania). GameClub.pl to sklep z grami planszowymi, który sprzedaje świetne produkty od listopada 2009 roku. Wreszcie, GameClub.pl to sklep, z którego jestem najbardziej dumny. Dlaczego o tym piszę?

Po pierwsze: powyższy akapit (i cały ten wpis) dobrze wpływa na SEO mojego sklepu (ale mogę się mylić:)).

Po drugie: każde zamówienie w swoim własnym sklepie cieszy bardziej niż sto zamówień zrealizowanych jednego dnia na czyjeść zlecenie.

Po trzecie: udowadniam sobie i innym, że wcale nie trzeba mieć dużego budżetu, żeby zacząć działałność handlową w sieci.

Po czwarte: bez dużego budżetu nie ma co liczyć na natychmiastowe efekty, wszystko przesuwa się w czasie.

Po piąte: sklep po prawie sześciu miesiącach działania nie przynosi kokosów, ale daje dobrą perspektywę na przyszłość.

Po szóste: inwestuję wszystkie zyski ze sprzedaży w rozwijanie sklepu.

Po siódme: w GameClub.pl szybko realizuję zamówienia, ponieważ od początku buduję własny magazyn.

Po ósme: Nie mam najniższych cen w sieci (i nie zamierzam mieć), dorzucam za to pancerne opakowanie paczek, solidną obsługę klienta (vide opinie o sklepie GameClub.pl na Opineo) i parę innych bonusów, o których wiedzą moi Klienci.

Po dziewiąte: Wiem, że mój sklep nie jest idealny i ciągle mam przy nim coś do zrobienia, a każda, nawet drobna poprawka to krok we właściwym kierunku.

Po dziesiąte: Nie boję się podać kilku statystyk z prowadzenia sklepu internetowego, a w poprzednich biznesach uważałem takie coś za koszmarny pomysł:)

Miesiąc działalnościŚrednia wartość zamówieniaŚrednia liczba zamawianych produktówŚredni czas realizacji zamówienia (w dniach)
listopad 2009118,92 zł1,11,28
grudzień 200997,95 zł1,21,14
styczeń 2010118,92 zł1,21,46
luty 201097,99 zł1,10,72
marzec 2010102,21 zł1,20,91
kwiecień 2010121,33 zł1,30,81

Dajcie znać co o tym sądzicie. Wszystkie mobilizatory i demotywatory są mile widziane! (mam dzisiaj szczególny dzień).

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę