Jak Amazon.com rządzi ecommerce? Zobacz to na slajdach!

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Amazon.com już dawno przestał być „zwykłym” sklepem internetowym, który oferuje klientom książki, muzykę, filmy czy gry. Obecnie jest firmą świadczącą bardzo wiele różnych usług (np. Amazon Web Services) czy produkującą swoje własne produkty (czytnik Kindle, książki + ebooki). Jak Amazon doszedł do swojej pozycji w światowym ecommerce?

Pracownicy agencji faberNovel przygotowali znakomitą prezentację, która pokazuje jak Amazon.com działa i jaką strategię stosuje do realizacji swoich celów.

Warto zauważyć, że obecnie firma Jeffa Bezosa generuje przychody w wysokości aż 34 miliardów dolarów (16% więcej niż Google!), zaś jej zysk sięga aż 1 miliarda USD. Dla porównania w latach 1995-2003 „wygenerowała” aż 3 miliardy dolarów straty. Dodatkowo, Amazon.com obsłużył ponad 137 milinów klientów na całym świecie (dwa razy więcej niż Groupon). W firmie pracuje zaś około 33 700 pracowników – aż piętnaście razy więcej niz w Facebooku.

Jak wyglądała droga Amazonu do sukcesu? Nie przedłużam tylko zapraszam do przejrzenia poniższych slajdów:

 
Źródło wiadomości: TechCrunch

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę