IV Kongres Online Marketing z tematyką mobile – już 25 października

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

„Jak skutecznie zawalczyć o dobrego klienta w internecie?”- nad tym zagadnieniem będą się zastanawiać prelegenci i uczestnicy IV Kongresu Online Marketing Masterclass, który odbędzie się 25 października w warszawskim Multikinie Ursynów. Nowością w tegorocznym programie spotkania będzie blok tematyczny poświęcony marketingowi mobilnemu. Rozwojowi merytorycznej strony Kongresu towarzyszy także pozyskanie nowego partnera – jest nim firma ComVision Sp. z o.o., właściciel platformy SMSAPI.pl.

Nadrzędnym celem Kongresu Online Marketing Masterclass jest przekazanie uczestnikom takich narzędzi i sposobów promocji w sieci, aby zawsze byli o krok przed konkurencją, dlatego nadchodząca edycja będzie składać się aż z 8 bloków tematycznych. Prelegenci z całej Polski będą opowiadać o najnowszych trendach w branży internetowej, poruszając zagadnienia z takich dziedzin jak: SEO, e-commerce, e-mail marketing, media społecznościowe, prawo w internecie, a także, po raz pierwszy – mobile marketing. Potrzebę rozwoju tematyki Kongresu i partnerstwa z nowymi podmiotami dostrzegają przede wszystkim organizatorzy spotkania:

„Nowością w ramach IV Kongresu jest nowy blok poświęcony marketingowi mobilnemu, którego rola gwałtownie rośnie.”
– wyjaśnia Arkadiusz Widawski, organizator Kongresu oraz redaktor naczelny magazynu Online Marketing Polska. „Cieszę się z partnerstwa z firmą ComVision, ponieważ dzięki temu uczestnicy będą mieli okazję sprawdzenia w praktyce nowego narzędzia, które może aktywnie wspierać ich codzienną działalność promocyjną. Zależy nam na pokazaniu metod, które nie są jeszcze wykorzystywane masowo, a które przełożą się na pozyskanie nowych, wartościowych klientów z internetu.” – podsumowuje.

Więcej szczegółów na temat współpracy z Kongresem Online Marketing zdradza przedstawiciel firmy ComVision: „Zespół SMSAPI.pl już od dłuższego czasu zastanawia się nad możliwością wykorzystania krótkich wiadomości tekstowych w marketingu internetowym.” – wyjaśnia Andrzej Ogonowski, kierownik działu marketingu i PR SMSAPI.pl. „W tym roku postawiliśmy dołączyć do IV edycji Kongresu, ponieważ uważamy, że znaleźliśmy odpowiedź na pytanie – jak połączyć świat online i offline? Naszym rozwiązaniem tego dylematu jest między innymi nowa aplikacja, którą chcemy zaprezentować uczestnikom spotkania.” – dodaje Ogonowski.

Rozwój tematyki Kongresu i wsparcie merytoryczne ze strony platformy SMSAPI.pl to jednak nie jedyne atuty tej edycji. Gościem specjalnym tegorocznego Kongresu będzie Jakub Sufin – twórca i redaktor naczelny serwisu internetowego TVN24 – tvn24.pl. Patronem Honorowym wydarzenia jest IAB Polska.

Źródło: SMSAPI

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę