Serwis VOD iplex.pl uruchomił sprzedaż filmów na płytach DVD i Blu-ray oraz gier komputerowych i na konsole. Zaoferowanie użytkownikom dodatkowej usługi jest kolejnym krokiem w rozwoju dystrybutora, dotychczas skupionego na oferowaniu treści video online.
Wysyłka wszystkich zakupionych za pośrednictwem iplex.pl płyt jest bezpłatna. Ponadto serwis udostępnił użytkownikom zintegrowaną porównywarkę cen oferowanych w iplex.pl produktów w stosunku do innych miejsc ich sprzedaży.
Od teraz użytkownicy iplex.pl mają możliwość zakupu filmów oraz gier komputerowych za jego pośrednictwem. Dzięki temu, odwiedzający serwis miłośnicy filmu, zyskali jeszcze szerszego i bardziej różnorodnego dostępu do interesujących ich treści.
Iplex.pl wyróżnia się nie tylko atrakcyjną ofertą cenową, ale też informacją o kwocie, jaką klient może zaoszczędzić, decydując się na zakup w sklepie serwisu. O atrakcyjności nowego rozwiązania stanowi również całkowicie bezpłatna przesyłka zakupionych produktów, dzięki której użytkownicy usługi będą mogli bez ograniczeń korzystać z całej oferty iplex.pl, płacąc jedynie za film lub grę, podczas gdy koszty przesyłki pokryje dostawca.
W ramach oferty użytkownicy mogą kupować nie tylko treści filmowe – płyty DVD i Blu-ray, ale także gry komputerowe i na konsole, których udział w rynku sprzedaży z roku na rok jest coraz większy. Aktualnie w ofercie iplex.pl znajduje się 4700 filmów oraz 300 gier na PC oraz konsole.
– Wejście iplex.pl w rynek e-commerce jest naturalną konsekwencją ciągle rosnącej popularności naszego serwisu. Skoro w październiku br. nasz serwis odwiedziło ponad 1,2 miliona UU*, jesteśmy przekonani, że wśród nich znajdzie się też spora część zainteresowanych zakupem filmów na tradycyjnych, fizycznych nośnikach. – mówi Dyrektor Działu Rozwoju Usług IPLEX S.A. Konrad Magdziarz. – Rynek sprzedaży w sieci stale rośnie, a my – dysponując tak wysoką liczbą użytkowników – mamy ambicję stać się na nim istotnym graczem.
* wg gemiusTraffic, październik 2011 r.
(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy
i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)