Import z Chin od AlleKurier.pl

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Serwis AlleKurier.pl uruchomił dedykowaną usługę importu z Chin drogą lotniczą. Serwis oferuje bardzo niskie stawki za transport oraz kompleksową obsługę dostosowaną do potrzeb właścicieli sklepów internetowych.

W czwartek, 6 grudnia została uruchomiona usługa „AlleKurier Import z Chin”. Dotychczasową ofertę znanego brokera kurierskiego wzbogacono o transport towarów drogą lotniczą na kierunku Chiny – Polska. Nowe rozwiązanie dedykowane jest nie tylko dla przesyłek o wadze do 70 kg, ale także znacznie cięższych ładunków cargo, gdzie nie ma górnego limitu wagi. Czas potrzebny na transport z kraju środka to zaledwie 3 do 5 dni roboczych, dzięki czemu wielu sprzedawców zdąży uzupełnić stany magazynowe najbardziej chodliwego towaru jeszcze przed gwiazdką.

Przedsiębiorcom, dla których czas transportu jest drugorzędny, a liczy się przede wszystkim niski koszt polecamy serwis statkiem.pl, umożliwiający wycenę oraz zlecenie organizacji transportu drogą morską.

Kompleksowe usługi logistyczne dla sklepów internetowych

AlleKurier.pl posiada pełen wachlarz usług dostosowanych dla sektora e-commerce. Dla importujących towar z Chin firma oferuje swoją agencję celną oraz skład celny. Dzięki takiemu rozwiązaniu można dokonać rewizji towaru czy sprawdzić kompletność zamówienia przed wysłaniem zgłoszenia do Urzędu Celnego.

Platforma posiada magazyn dystrybucyjny, pracujący w godzinach 6-22. System pozwala na realizację zleceń on-line oraz podgląd bieżących stanów magazynowych. Dzięki integracji systemów (wymiana danych poprzez EDI), możliwe jest szybkie i efektywne zarządzanie towarem, bez konieczności budowy własnego zaplecza logistycznego.

Szczegóły oferty udostępniono na oficjalnej stronie – klikajcie tutaj.

Źródło: AlleKurier.pl

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
21.09.2022

Jak chronić swoją markę? Czym jest cykl życia domeny?

Adrianna Szałańska

Adrianna Szałańska

Social media & relations expert
cyberfolks.pl

Artykuł
19.09.2022

Dlaczego warto tworzyć MVP w e-commerce

Marek Kich

Marek Kich

CEO & Podcaster (Sztuka e-Commerce)
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę