Rok 2012 dla rodzimego e-commerce będzie czasem dużych graczy, istotnych zmian i ciekawych eventów. Na dobry początek Targi eHandlu, które odbędą się 2. marca w Poznaniu. O tym, że warto wziać udział w kolejnej edycji tego wydarzenia świadczy zaangażowanie wielu marek, które już po raz drugi zdecydowały się dołączyć do grona Wystawców. Uczestnicy bardzo dobrze ocenili poprzednią odsłonę imprezy wymieniając go jako jeden z najciekawszych w ubiegłym roku.
Empathy już zarezerowało sobie ten dzień w kalendarzu. Jak twierdzi Michał Kraus: „Wydarzeń branżowych w 2011 roku było sporo. Z naszej perspektywy najciekawsze i te które miały największy wpływ na naszą działalność to m. in. I edycja Targów eHandlu”. Targi eHandlu są dla Empathy kontynuacją wcześniej wybranej ścieżki, dzięki której chcą realizować nowe wyzwania: „W tym roku chcemy się pochwalić kolejnymi realizacjami dla kluczowych firm na rynku polskim, ponadto chcemy rozszerzyć działalność naszego projektu edukacyjnego – Akademii Empathy”.
SMSAPI także uczestniczyło w porzedniej edycji Targów. W tym roku chce konsekwentnie trzymać się swoich założeń i czerpać pełnymi garściami z potencjału polskiego e-commerce. Jak wspomina Andrzej Ogonowski, Kierownik Działu Marketingu SMSAPI: „Branża e-commerce jest nam szczególnie bliska. Właśnie od niej zaczęliśmy rozwój naszej firmy i z myślą o sklepach internetowych stworzyliśmy SMSAPI. Przewidujemy, że już wkrótce w e-commerce prawie każda branża będzie wysyłać nie tylko powiadomienia SMS, ale także wiadomości marketingowe, np. kupony rabatowe, informacje o promocjach w sklepie”.
Swój udział w imprezie potwierdzają też zagraniczni Wystawcy. Jednym z nich jest francuska spółka BeezUp, która udział w Targach wiąże z wejściem na polski rynek. To idealny moment, aby się pokazać. Cloud Control z Berlina, poprzez swój udział w Targach eHandlu chcą podzielić się swoimi planami na najbliższe miesiące: „W najbliższym czasie dostawcy usług e-commerce, będą korzystać z wielu innowacyjnych rozwiązań. Będziemy wspierać ten trend oferując usługi cloud e-commerce w zakresie płatności, czy rozwiązań hostingowych, tak aby właściciele sklepów mogli obniżyć koszty” – mówi Philipp Strube, Prezes Cloud Control.
II edycja Targów eHandlu odbędzie się 2. marca w Poznaniu. Na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich spotkają się najważniejsi dostawcy usług i rozwiązań dla handlujących w Internecie. Celem tej imprezy jest rozwiązanie wielu problemów właścicieli sklepów internetowych, wymiany doświadczeń, potrzeb i oczekiwań. Wszystkie informacje na temat Targów – w tym na bieżąco aktualizowaną listę wystawców – można znaleźć na oficjalnej stronie.