i-sklep prowadzi kampanię porównującą platformy sklepowe i rozwiązania dedykowane

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

PawelWlasny-PawelAbonamentowyPod nazwą „Paweł Własny VS. Paweł Abonamentowy” ruszyła pierwsza w Polsce kampania porównawcza w branzy e-commerce. Autorem kampanii jest agencja digital brandingowa TheStory. „Jeśli lubicie kampanię Mac VS. PC firmy Apple, to z pewnością nasza kampania się spodoba” – mówi Paweł Szewczyk z i-sklep.pl.

„Po co inwestować w coś, co nie jest Twoje?” – słyszy Paweł Abonamentowy w pierwszym odcinku animowanego filmu. Przekaz jest jasny: czy warto inwestować w sklep internetowy, którego nigdy nie będziesz właścicielem, bo płacąc abonament cały czas wynajmujesz powierzchnię od kogoś innego. Kampania jest skierowana do tych właścicieli sklepów internetowych, którzy chcą rozwijać swoją sprzedaż internetową i zwiększyć skalę działalności.

Odcinki o Pawle Własnym i Pawle Abonamentowym są publikowane na stronie znajdźróżnice.pl. Oprócz filmów można na niej zobaczyć zabawne ilustracje, pokazujące różnice pomiędzy dostępnymi na rynku rozwiązaniami. Autorzy kampanii zachęcają użytkowników do zgłaszania własnych różnic. W zamian, każdy kto zgłosi swoją różnicę otrzyma kupon o wartości 1000 zł netto na zakupy w firmie i-sklep.pl. Najciekawsze pomysły użytkowników z opisami różnic zostaną zilustrowane i opublikowane na stronie.

„Pracując nad kampanią dowiedzieliśmy się, jak poważnym i profesjonalnym środowiskiem są właściciele sklepów internetowych; są niesamowicie zaangażowani w to, co robią i bacznie obserwują rynek” – wyjaśnia strategię kampanii Dymitr Romanowski z TheStory – „Nie mogliśmy się oprzeć okazji do zaangażowania tych ludzi w dyskusję na temat dostępnych na rynku rozwiązań i nazwać pewne rzeczy po imieniu” – dodaje.

„Dedykowane oprogramowanie sklepu jest stworzone dla klientów, którzy potrzebują progresywnego rozwiązania” – mówi Paweł Szewczyk, współwłaściciel oprogramowania i-sklep – „W przypadku dystrybutorów, dla których branża e-commerce jest dodatkowym kanałem sprzedaży, integracja z procesami już istniejącymi w przedsiębiorstwie nie jest możliwa do uzyskania przy pomocy platformy abonamentowej. Nie mówimy tu oczywiście o systemie pisanym „od zera” ani też „rozwiązaniu pudełkowym”; i-sklep to oprogramowanie stale rozwijane i aktualizowane. Niestety, większość myliła je dotąd z gotowym systemem, stąd pomysł na kampanię” – dodaje.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
07.12.2022

6 największych pułapek analizy zachowań klientów i jak w nie nie wpaść

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Artykuł
06.12.2022

Marketplace bez prowizji. wszystko.pl – platforma „charytatywna” czy celowy kierunek pod prąd?

Adrian Burtan

Adrian Burtan

Specjalista ds. marketingu treści i PR
wszystko.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę