Liczba wszystkich transakcji przeprowadzanych przez Gruper.pl – czołowy rodzimy serwis zakupów grupowych – przekroczyła milion. Serwis zadebiutował w sieci niecałe dwa lata temu i rozpoczynał swoją działalność od sprzedaży kilkudziesięciu kuponów dziennie. Dziś oferty serwisu każdego dnia znajdują od kliku do nawet kilkunastu tysięcy odbiorców.
– O sukcesie Grupera decyduje staranny dobór ofert oraz dbałość o ich atrakcyjność dla klientów – mówi Tomasz Dalach, współzałożyciel i członek zarządu Gruper.pl. – Na ponad 1,5 miliona użytkowników mamy milion dokonanych transakcji. To efektywność, z której jesteśmy dumni, stawiająca nas na pozycji lidera w branży e-commerce.
Gruper stał się drugim portalem w Polsce, którego klienci dokonali milion transakcji. W branży e-commerce największym wyzwaniem nie jest bowiem przyciągnięcie potencjalnych klientów, ale skłonienie ich do wydania pieniędzy w danym serwisie czy sklepie.
– Wartość biznesu w Internecie buduje nie ruch na stronie, czy nawet liczba użytkowników, ale realna sprzedaż, czyli decyzje zakupowe klientów – tłumaczy Tomasz Dalach. – Na rynku przetrwają tylko te serwisy, które zdobędą i utrzymają rentowność. Nam się to udało już 10 miesięcy od uruchomienia portalu.
Suma wszystkich oszczędności użytkowników serwisu przekroczyła 145 milionów. Aktualnie, zasięg Grupera obejmuje ponad 50 miast w Polsce. Mieszkańcy ponad 40 z nich mają dostęp do regularnej oferty. Serwis stale się rozwija, poszerzając swoje portfolio i działając w nowych segmentach rynku. Na portalu pojawiają się oferty dotyczące nieruchomości, działalności przedsiębiorstw, finansów osobistych, kultury, co niejednokrotnie wiąże się z uruchamianiem nowych zakładek tematycznych. Szczególnie prężnie Gruper rozwija swoją ofertę turystyczną. Obecnie, co druga propozycja właścicieli obiektów wypoczynkowych i touroperatorów, proponowana przez serwisy zakupów grupowych, pochodzi właśnie z portalu Gruper.pl.
Z Gruperem chętnie współpracują przedsiębiorcy, którzy widzą szansę na podkreślenie swojej obecności w Internecie i dotarcie do szerszej grupy potencjalnych klientów. Średnio, co miesiąc, przygotowaniem wspólnej oferty zainteresowanych jest 1300 firm.
– Bardzo dziękujemy wszystkim naszym klientom – zarówno internautom dokonującym zakupów poprzez nasz serwis, jak i współpracującym z nami firmom – mówi Tomasz Dalach. – Dzięki Waszemu zaufaniu udało się nam zbudować prężnie działający portal zakupów grupowych, który nie tylko jest w stanie nawiązać skuteczną rywalizację z zagranicznymi graczami na polskim rynku, ale jest także największym lokalnym serwisem w Europie Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy z tego dumni i dołożymy wszelkich starań, by dalej się rozwijać i dostarczać Państwu nowe atrakcyjne oferty i rozwiązania.
Źródło: Gruper.pl