W nowym Smyk.com Klienci znajdą najszerszą i najbardziej kompleksową na rynku ofertę produktów dla dzieci od 0 do 14 lat. Smyk.com jest kolejnym, kluczowym projektem w konsekwentnie i skutecznie realizowanej strategii rozwoju Grupy EM&F jako detalisty wielokanałowego.
Smyk.com to internetowa odsłona ogólnopolskiej sieci salonów Smyk – kultowej, doskonale rozpoznawalnej marki obecnej na polskim rynku od dziesięcioleci, która cieszy się ogromnym zaufaniem milionów Klientów, gwarantującej jakość, pochodzenie oraz bezpieczeństwo oferowanych produktów.
„W strategii Grupy EM&F nowy Smyk.com będzie docelowo drugą największą operacją e-commerce w strukturze Grupy. Biorąc pod uwagę wieloletnie doświadczenie Grupy i posiadane kompetencje w handlu internetowym, czego efektem jest niezaprzeczalny sukces empik.com, który od początku 2011 r. osiąga 20% dynamiki sprzedaży a w samym październiku dynamikę ponad 50% – zakładamy, że w stosunkowo krótkim czasie – 3-4 lat – Smyk.com osiągnie porównywalną do empik.com skalę operacji” – Maciej Szymański, Prezes Grupy Empik Media & Fashion.
W polskim e-commerce nie ma – jak dotąd – lidera w segmencie produktów dla dzieci – tzw. top of mind (co potwierdzają niezależne badania rynkowe). Na rynku funkcjonuje kilkuset małych e-detalistów, którzy posiadają słabo rozbudową sieć dostawców, a przez to ograniczoną i nie zawsze dostępną ofertę produktową.
Z uwagi na brak rozpoznawalnego brandu (i związanego z nim zaufania Klientów) oraz brak odpowiedniego kapitału pozwalającego stworzyć efektywne zaplecze technologiczne i logistyczne – podmioty te nie osiągają dużej skali działania i wysokiej jakości obsługi Klienta.
„Nowy Smyk.com – dysponuje kluczowymi czynnikami sukcesu w e-commerce: rozpoznawalnością i zaufaniem Klientów do marki Smyk (najpopularniejszej sieci sklepów z produktami dla dzieci w Polsce), najbardziej kompleksową ofertą produktową dla dzieci w polskim Internecie. Dodatkowo, posiadając nowoczesne i rozbudowane zaplecze technologiczno-logistyczne – Smyk.com zmierza do osiągniecia pozycji lidera tego rynku, marki najwyżej pozycjonowanej w świadomości Klientów” – dodaje Maciej Szymański.
Operacjami Smyk.com zarządza jedna ze spółek zależnych Grupy EM&F – E-commerce Services Sp. z o.o., która uprzednio z sukcesem wprowadziła na rynek sklep internetowy empik.com, będący obecnie jednym z najpopularniejszych e-sklepów w segmencie kultury i rozrywki w Polsce.
Nowy SMYK.com to aktualnie najszersza oferta dla dzieci w polskim e-commerce
Już na starcie nowy Smyk.com udostępni Klientom najszerszą i najbardziej kompleksową na rynku ofertę dla dzieci od 0 do 14 lat – około 20 tysięcy produktów w kategoriach: ubrania, zabawki, akcesoria dla niemowląt, mebelki i akcesoria dziecięce oraz znakomitą ofertę multimediów (w tym książki, muzyka, filmy, gry i konsole). Tak kompleksowe zakupy w jednym miejscu – to nowa jakość i znaczące udogodnienie w segmencie e-zakupów dla dzieci.
„Warto podkreślić, że asortyment nowego Smyk.com będzie stale poszerzany. Już za kilka miesięcy – w ofercie wiosennej – wprowadzimy około 10 tysięcy nowych produktów. A już teraz jesteśmy zdecydowanym liderem i oferujemy najszerszą i najbardziej unikalną na rynku ofertę w kategoriach – multimediów, a także ubrań dla dzieci (1.500 modeli w samej kolekcji zimowej)” – mówi Katarzyna Piórko, Dyrektor Generalny Smyk.com.
W asortymencie nowego Smyk.com – poza dostępnymi na wyłączność produktami cenionych marek własnych Smyka – Cool Club i SMIKI (oferującymi wysokiej jakości ubrania dziecięce oraz zabawki edukacyjne) – znajduje się również szeroka oferta produktów najpopularniejszych, uznanych marek (w tym międzynarodowych i polskich, m.in. Lego, Mattel, Hasbro, Disney, Fisher Price, Maxi-cosi, Romer, Trefl, Canpol Babies, etc.).
Nowy Smyk.com wyróżnia gwarancja najwyższej jakości produktów, ich bezpieczeństwo oraz faktyczna dostępność przy składaniu zamówienia on-line. Zapewnia to budowana przez lata sieć kilkuset sprawdzonych polskich i międzynarodowych dostawców. Podobnie jak w tradycyjnych sklepach Smyk – w Smyk.com nie ma produktów pochodzących od nieznanych producentów.
Nowy Smyk.com – łatwy i przyjazny dla Klientów:
- Sprawne i szybkie zakupy on-line.
- Zaawansowana wyszukiwarka z bogatymi filtrami, która umożliwia wyszukiwanie produktów wg wieku, marki, ceny, płci i łączenie ze sobą dowolnych parametrów.
- Dodatkowo – WYSZUKIWARKA PREZENTÓW – umożliwiająca sprecyzować wybór produktu wg płci,wieku i ceny.
- Gwarancja dostępności produktów.
- Bezpieczeństwo transakcji i różnorodne formy płatności.
- Szybka realizacja zamówienia – wysyłka już od 24 h.
- Atrakcyjny cennik dostaw zakupionych/zamówionych w Smyk.com towarów – a już od końca listopada br. dodatkowo możliwość odbioru zamówień o niewielkich gabarytach w sieci ponad 170 salonów Empik w całej Polsce.
- Atrakcyjne akcje promocyjne dla Klientów.
- Możliwość komentowania i oceniania produktów oraz usług przez Klientów Smyk.com.
- Oryginalny projekt graficzny/interface sklepu internetowego.
Informacje dodatkowe
E-commerce Services Sp. z o.o. (zarządzająca Smyk.com) wchodzi w skład notowanej na warszawskiej GPW -Grupy Empik Media & Fashion (Grupa EM&F) – wiodącego, wielokanałowego dystrybutora produktów lifestyle’owych, działającego na rynku polskim, rosyjskim, ukraińskim, czeskim, słowackim, niemieckim, rumuńskim i tureckim. Grupę EM&F tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz NFI Empik Media & Fashion S.A. jako spółka holdingowa. Na koniec września 2011 r. sieć sprzedaży Grupy EM&F liczyła 742 punkty o łącznej powierzchni netto 312.366 m² (w tym m.in. takich marek jak: Empik, Smyk, Esprit, GAP, Aldo, Hugo Boss, River Island, Wallis, Mexx, Peacocks, New Look oraz sieci szkół językowych Speak Up i empik school). www.emf-group.eu