Gemius i Quartic wprowadzają gemiusRecommend – nowy produkt dla duńskiego e-commerce

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Gemius, lider rynku badań Internetu w regionie EMEA, wprowadza do swojej oferty na rynku duńskim nowy produkt, skierowany do klientów z branży e-commerce – gemiusRecommend. Produkt, stworzony i rozwijany we współpracy z firmą Quartic to system personalizowanych rekomendacji dla e- biznesu. Sprzedaż narzędzia i usług konsultingowych w zakresie rekomendacji już się rozpoczęła.

gemiusRecommend, zbudowany na silniku Quartic, jest systemem rekomendacji, który na podstawie danych gromadzonych w serwisie internetowym (zakupy, oceny, zachowanie użytkowników – clickstream) generuje personalizowane rekomendacje dla użytkowników. W trakcie prac nad silnikiem gemiusRecommend wykorzystano m.in. Techniki eksploracji danych (ang. data mining)i zbiorowej filtracji danych (ang. collaborative filtering).

Głównymi korzyściami, jakich mogą oczekiwać użytkownicy gemiusRecommend z branży e-commerce to przede wszystkim większy współczynnik konwersji oraz większa wartość składanych zamówień; ponadto spodziewać się można większego współczynnika CTR. Wszystko to powoduje, że gemiusRecommend jest skierowany nie tylko do sklepów online, ale z powodzeniem można zastosować ten produkt w portalach z ogłoszeniami oraz treściami multimedialnymi.

Narzędzie gemiusRecommend jest rozwijane i sprzedawane przez specjalistów z firmy Gemius. Z kolei silnik rekomendacyjny Quartic, jest stworzony przez firmę Quartic Sp. z o.o., do której należy również administracja systemu i jego utrzymanie.

W kwestii sprzedaży, gemiusRecommend oferowany jest na rynku duńskim. Jak komentuje rozszerzenie oferty Gemius Mateusz Gordon, International eCommerce Segment Manager w Gemius SA: „Wprowadzenie do wachlarza naszych usług rozwiązania gemiusRecommend jest oczywistą odpowiedzią na niezmiennie duże znaczenie segmentu e-commerce, tak dla działalności firmy Gemius SA, jak i, ogólnie, dla rynku online w Danii. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy zaoferować kolejne narzędzie (obok gemiusHeatMap, badania mierzącego klikalność na stronie i serwera reklamowego AdOcean) dające dużą wartość dodaną dla naszych klientów z tego sektora – wprost zwiększające ich zyski, a także oferujące nowe możliwości zakupowe dla ich użytkowników”.

Paweł Wyborski, Prezes Zarządu Quartic sp. z o.o.: „Cieszy nas, że pozyskaliśmy do współpracy Gemius i jednocześnie dziękujemy za zaufanie. Rynek duński ma bardzo duży potencjał w segmencie e-commerce, więc tym bardziej cieszy nas fakt, że w oparciu o naszą technologię Gemius poszerzy portfolio swoich produktów. Planujemy, że dzięki współpracy z Gemius, Spółka pozyska kolejnych międzynarodowych Klientów, którzy będą wykorzystywać technologię Quartic. Liczymy na owocną współpracę z korzyścią dla obu stron”.

Testuj Quartic i wygraj iPada!

Wszystkie osoby, które w terminie od 4 paździenika do 30 listopada zgłoszą swój udział w testowaniu silnika rekomendacyjnego Quartic mają szansę na wygranie iPada. Co zrobić żeby wziąć udział w konkursie?

Wystarczy zgłosić sklep do testu na stronie www.quartic.pl/o-produkcie/testuj-quartic/, a następnie dopełnić formalności określonych w Regulaminie Konkursu (do pobrania na stronie quartic.pl).

Źródło: Quartic

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę