Gdybym zakładał sklep po raz trzeci… – moja prezentacja z Uniwersytetu Konwersji Ceneo

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

W ostatnią sobotę miałem zaszczyt poprowadzenia godzinnego wykładu na Uniwersytecie Konwersji Ceneo, który tym razem odbył się w Krakowie. Dziękuję oczywiście wszystkim uczestnikom tego wydarzenia (sporo osób zapisało się po ogłoszeniu na eKomercyjnie.pl) i samym organizatorom za możliwość wystąpienia. Zapraszam wszystkich Czytelników serwisu do zapoznania się z moją prezentacją.

Podczas Uniwersytetu Konwersji Ceneo mówiłem o swoich błędach, pierwszych sukcesach i pomysłach na to, jak robić dobry e-handel. Sporej liczby przykładów i praktycznych porad nie znajduje się niestety na łamach poniższych slajdów – prezentacja nie wszystko jest w stanie pomieścić, ale starałem się upchnąć w niej jak najwięcej :)

Prośba do uczestników szkolenia – dajcie znać w komentarzach na dole (lub bezpośrednio na mój e-mail), jak Wam się podobało. Wszystkie opinie mile widziane.

Gdybym zakładał sklep po raz trzeci… Czyli jak może (ale NIE musi!) wyglądać historia internetowego sprzedawcy

Krzysztof Bartnik – eKomercyjnie.pl – prezentacja z Uniwersytetu Konwersji Ceneo (Kraków 24 września 2011).

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
27.09.2023

Monitoring marki w e-commerce: jak śledzić i analizować opinie klientów o Twojej marce?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę