Galeria Marek, czyli unikatowa galeria handlowa online

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Marketing Investment Group, właściciel polskiej sieci salonów Sizeer, 50 style i Timberland oraz sklepów internetowych tych marek, postanowiła rozszerzyć swoją obecność w sieci, udostępniając innowacyjny projekt sklepu internetowego pod nazwą GaleriaMarek.pl. Sklep w innowacyjnej formie pasażu handlowego online wdrożyła firma Contium.

Koncepcja projektu opiera się na doświadczeniu zakupów w pasażu galerii handlowej. Użytkownik odwiedzający witrynę www.GaleriaMarek.pl przenosi się do wirtualnego centrum handlowego. Katalog jest uporządkowany wg przynależności produktów do salonu, czyli pojedynczej witryny w pasażu.

Tym, co odróżnia aplikację Galerii Marek od tradycyjnego centrum handlowego off- i online to zastosowanie innowacyjnych rozwiązań w szeroko pojętym obszarze użyteczności – nawigacji, przeszukiwania katalogu. Dzięki nim Grupa MIG jeszcze dobitniej zaznacza swoją obecność w Internecie, zwiększa penetrację rynku odzieży markowej i butów.

Galeria Marek wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów ceniących wygodę zakupów w sieci i doświadczenie zakupów w galerii handlowej. Dzięki nowej formule nawigacji, przeszukiwania katalogu produktów oraz szacie graficznej Galeria Marek wyróżnia się znacznie na tle innych aplikacji sklepowych.

Nowoczesny, wielopoziomowy interfejs użytkownika na wzór centrum handlowego

  • Różne poziomy przeglądania oferty – użytkownik może przeszukiwać zasoby w obrębie salonu lub przekrojowo, z poziomu całej Galerii Marek – wówczas otrzymuje produkty ze wszystkich salonów
  • Salony posiadają swoje strony główne – wirtualne witryny sklepowe pozwalające na lepszą ekspozycję marki w serwisie
  • Zamówienia z wielu sklepów trafiają do jednego koszyka, wspólnego dla wszystkich salonów – dzięki temu użytkownik widzi z jakich salonów pochodzą dane produkty i jednocześnie może dokonywać zbiorczych zakupów

Nawigacja po katalogu produktów i wyniki wyszukiwania w Galerii Marek:

  • Unikalny interfejs tworzący wrażenie przechadzania się po centrum handlowym
    Galeria Marek, jak na prawdziwe centrum handlowe przystało, daje użytkownikom możliwość przeglądania oferty na swój własny sposób, personalizując ofertę np. o płeć, kolekcje, przynależność do marek . Z poziomu strony głównej Galerii Marek, użytkownik może przeszukiwać zasoby całej bazy produktów, natomiast będąc np. w salonie Timberland otrzyma wyniki przyporządkowane według kryterium salonu. Dzięki temu rozwiązaniu, użytkownik może skupić się na przeszukiwaniu zawartości poszczególnego salonu lub zestawiać produkty różnych marek.
     
  • Możliwość stosowania wielu kryteriów w nawigacji – zbudowana w oparciu o cechy produktów umożliwia jednoczesne zaznaczanie wielu kryteriów – np. torebka marki adidas dla kobiet i spodnie Bench dla mężczyzn. Dzięki zastosowanemu rozwiązaniu w jednym miejscu dysponujemy wynikami tradycyjnie ulokowanymi w różnych gałęziach katalogu, co pozwala zaoszczędzić czas użytkownika i zwiększa wygodę przeglądania Galerii. W ten sposób galeria marek łączy unikalne doświadczenie internetowego centrum handlowego pozostając przyjazną wyszukiwarce.
     
  • Zaawansowana wyszukiwarka produktów obsługująca wiele kryteriów wyszukiwania, oparta na silniku SoLR gwarantującym właściwe wyniki poszukiwań.
     
  • Nawigacja oparta na wybranych przez użytkownika cechach produktów, dzięki czemu to użytkownik decyduje, jaki filtr zastosować.

Zapraszamy do wizyty i przeglądania galerii na stronie: www.galeriamarek.pl.

Grzegorz Lewsza, Łukasz Staroń
Contium SA

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę