Marketing Investment Group, właściciel polskiej sieci salonów Sizeer, 50 style i Timberland oraz sklepów internetowych tych marek, postanowiła rozszerzyć swoją obecność w sieci, udostępniając innowacyjny projekt sklepu internetowego pod nazwą GaleriaMarek.pl. Sklep w innowacyjnej formie pasażu handlowego online wdrożyła firma Contium.
Koncepcja projektu opiera się na doświadczeniu zakupów w pasażu galerii handlowej. Użytkownik odwiedzający witrynę www.GaleriaMarek.pl przenosi się do wirtualnego centrum handlowego. Katalog jest uporządkowany wg przynależności produktów do salonu, czyli pojedynczej witryny w pasażu.
Tym, co odróżnia aplikację Galerii Marek od tradycyjnego centrum handlowego off- i online to zastosowanie innowacyjnych rozwiązań w szeroko pojętym obszarze użyteczności – nawigacji, przeszukiwania katalogu. Dzięki nim Grupa MIG jeszcze dobitniej zaznacza swoją obecność w Internecie, zwiększa penetrację rynku odzieży markowej i butów.
Galeria Marek wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów ceniących wygodę zakupów w sieci i doświadczenie zakupów w galerii handlowej. Dzięki nowej formule nawigacji, przeszukiwania katalogu produktów oraz szacie graficznej Galeria Marek wyróżnia się znacznie na tle innych aplikacji sklepowych.
Nowoczesny, wielopoziomowy interfejs użytkownika na wzór centrum handlowego
- Różne poziomy przeglądania oferty – użytkownik może przeszukiwać zasoby w obrębie salonu lub przekrojowo, z poziomu całej Galerii Marek – wówczas otrzymuje produkty ze wszystkich salonów
- Salony posiadają swoje strony główne – wirtualne witryny sklepowe pozwalające na lepszą ekspozycję marki w serwisie
- Zamówienia z wielu sklepów trafiają do jednego koszyka, wspólnego dla wszystkich salonów – dzięki temu użytkownik widzi z jakich salonów pochodzą dane produkty i jednocześnie może dokonywać zbiorczych zakupów
Nawigacja po katalogu produktów i wyniki wyszukiwania w Galerii Marek:
- Unikalny interfejs tworzący wrażenie przechadzania się po centrum handlowym
Galeria Marek, jak na prawdziwe centrum handlowe przystało, daje użytkownikom możliwość przeglądania oferty na swój własny sposób, personalizując ofertę np. o płeć, kolekcje, przynależność do marek . Z poziomu strony głównej Galerii Marek, użytkownik może przeszukiwać zasoby całej bazy produktów, natomiast będąc np. w salonie Timberland otrzyma wyniki przyporządkowane według kryterium salonu. Dzięki temu rozwiązaniu, użytkownik może skupić się na przeszukiwaniu zawartości poszczególnego salonu lub zestawiać produkty różnych marek.
- Możliwość stosowania wielu kryteriów w nawigacji – zbudowana w oparciu o cechy produktów umożliwia jednoczesne zaznaczanie wielu kryteriów – np. torebka marki adidas dla kobiet i spodnie Bench dla mężczyzn. Dzięki zastosowanemu rozwiązaniu w jednym miejscu dysponujemy wynikami tradycyjnie ulokowanymi w różnych gałęziach katalogu, co pozwala zaoszczędzić czas użytkownika i zwiększa wygodę przeglądania Galerii. W ten sposób galeria marek łączy unikalne doświadczenie internetowego centrum handlowego pozostając przyjazną wyszukiwarce.
- Zaawansowana wyszukiwarka produktów obsługująca wiele kryteriów wyszukiwania, oparta na silniku SoLR gwarantującym właściwe wyniki poszukiwań.
- Nawigacja oparta na wybranych przez użytkownika cechach produktów, dzięki czemu to użytkownik decyduje, jaki filtr zastosować.
Zapraszamy do wizyty i przeglądania galerii na stronie: www.galeriamarek.pl.
Grzegorz Lewsza, Łukasz Staroń
Contium SA