Debiut szwajcarskiej firmy Fashion Days, międzynarodowego klubu zakupowego, lidera na rynkach CEE, to nowa jakość sprzedaży internetowej w segmencie fashion w Polsce. Ponad 1000 nowych produktów światowych, cenionych marek każdego dnia, atrakcyjne ceny – rabaty sięgające 80%, wysokiej jakości zdjęcia oraz najlepsza na rynku obsługa klienta 24/7. Ambasadorami marki w Polsce zostali Olivier Janiak i Karolina Malinowska.
Oprócz znanych marek takich jak Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Diesel czy Pepe Jeans w ofercie FashionDays.pl znajdą się także brandy cenione na świecie, a dotychczas nieznane lub trudno dostępne w Polsce (Dsquared2, Chinese Laundry, Steve Madden itp.). Na platformie pojawiać się będzie średnio 8 kampanii sprzedażowych dziennie (kampania to oferta produktów konkretnej marki, obowiązująca przez określoną liczbę dni i z określoną w procentach obniżką cen). Dzięki międzynarodowemu zasięgowi kampanie uruchamiane są jednocześnie we wszystkich krajach, w których działa Fashion Days.
– Sprzedajemy poprzez emocje, inspirujemy, oferujemy nie tylko produkty, ale także określony styl życia. Fashion Days współpracuje bezpośrednio z producentami marek, co daje nam dostęp do bardzo szerokiego asortymentu oryginalnych produktów w atrakcyjnych cenach – mówi Maciej Dulski, Dyrektor Zarządzający Fashion Days Polska.
Poza szeroką ofertą ściśle wyselekcjonowanych marek i starannym doborem asortymentu, Fashion Days stawia też na komfort i wygodę zakupów zapewniając m.in. przyjazną platformę sprzedażową oraz 24-godzinną obsługę klienta przez 7 dni w tygodniu.
– Naszą ambicją jest zbudowanie najsilniejszej marki w segmencie „flash sale”. Fashion Days ma stać się synonimem indywidualnego stylu i ekspertem w zakresie nowych trendów, mody i szeroko pojętego lifestyle’u. Chcemy być pierwszym wyborem dla każdego, kto kocha modę i e-zakupy – dodaje Maciej Dulski.
Spółka Fashion Days International powstała w 2009 r. w Szwajcarii. Jej założycielami są Jan Vichr i Markus Okumus. Od 2012 r. Fashion Days Polska Sp. z o.o. jest częścią Grupy Allegro. Platforma Fashion Days funkcjonuje w Czechach, Słowacji, Słowenii, Bułgarii, Rumunii, na Węgrzech, a teraz także w Polsce. Jest liderem wśród klubów zakupowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Wszystkie produkty kupowane są przez Fashion Days od producentów i oficjalnych dystrybutorów, co dodaje gwarancję oryginalności. Na polskim rynku Fashion Days zastąpi markę Markafoni (która także należy do Grupy Allegro), przejmując obsługę ok. 700 tys. dotychczasowych klientów.
Źródło: Fashion Days
- Chcesz mieć bezpieczny i sprawdzony przez prawników regulamin w swoim sklepie internetowym?
- Nie chcesz być pozwany do UOKiK za klauzule niedozwolone?
- Nie stać Cię na usługę prawnika za 2 tysiące złotych?
Jeśli cztery razy odpowiadasz „tak”, to eKomercyjnie.pl przygotowało dla Ciebie
Wzór regulaminu sklepu internetowego »