Broker usług kurierskich, firma Dwiepaczki Sp. z o.o. uruchamia nową usługę Pobranie Express. Usługa polega na kredytowaniu klienta w okresie od pobrania środków przez kuriera, do czasu ich zwrotu na konto klienta. Mechanizm ten, niesie ze sobą wiele korzyści dla sklepów internetowych: pozwala m.in. zwiększenie obrotów, szybsze uzupełnianie stanów magazynowych, a także poprawienie płynności finansowej.
Koszt usługi będzie niższy od opłat związanych z e-przelewami, a pieniądze na koncie klienta mogą się pojawić już w dniu doręczenia przesyłki. Standardowa cena za pobranie express to 1,7% wartości pobrania (plus opłata za pobranie w zależności od stawki przewoźnika).
„Wierzymy, że nasza usługa zmieni podejście e-sklepów do przesyłek pobraniowych. Sklepy przestaną zniechęcać konsumentów do zakupów za pobraniem, dzięki czemu przekonają do siebie klientów o ograniczonym poziomie zaufania do zakupów internetowych lub preferujących transakcję typu COD” – mówi Michał Łaska, członek zarządu Dwiepaczki Sp. z o.o.
Przedstawiciele Dwiepaczki.pl zapewniają, że dzięki zastosowanym rozwiązaniom, klienci będą mogli otrzymywać zwrot środków na rachunek nawet 30 minut od doręczenia przesyłki. Na realizację usługi firma pozyskała środki od inwestora. Pobranie Express wykorzystuje innowacyjne rozwiązania IT, m.in. monitoring doręczonych przesyłek oraz mechanizmy automatycznych zwrotów pobrań dla klientów. Usługa będzie wymagała podpisania umowy o współpracę.
Spółka zapowiada już kolejne nowości, które mają dodatkowo usprawnić proces zwrotu oraz uatrakcyjnić wartość dodaną do oferowanych usług.
Żródło: Dwiepaczki.pl