Fablo.pl – zewnętrzna wyszukiwarka dla sklepów internetowych

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Za każdym razem kiedy sprawdzam jak działa wyszukiwarka na Amazon.com, trochę żałuję, że w polskich sklepach nie stosuje się podobnych rozwiązań. Z pomocą w tym zakresie najpewniej przyjdzie projekt o nazwie Fablo.pl, który – jak zapowiadają twórcy – będzie wyszukiwarką nowej generacji dla sklepów internetowych. Całość wygląda bardzo ciekawie.

Fablo działa jak lokalna wyszukiwarka produktów w zakresie bazy danych e-sklepu, jednak wyrózni się wyższą trafnością wyników (zwłaszcza dla branż, gdzie zapytania są nieprecyzyjne).

Silnik Fablo ma sobie świetnie radzić z odmianą wyrazów, literówkami czy synonimami i na bieżąco dostosowuje się do potrzeb klientów na podstawie tego, co wybierają. To wszystko ostatecznie powinno się przekładać na szybsze i łatwiejsze zakupy.

Podczas ostatniej Auli (20 maja) Jan Rychter z Fablo dość konkretnie opowiedział o swoim projekcie – zapraszam do zapoznania się z nagraniami wideo:

Część 1:

Część 2:

Część 3:

Dodatkowo, Artur Kurasiński przepytał Jana Rychtera po prezentacjach:

Przyznam szczerze, że projekt Fablo.pl bardzo mnie zaciekawił i chętnie sprawdzę, jak wygląda w praktyce. Twórcy zapraszają do kontaktu na oficjalnej stronie – można tam podać swoje dane w specjalnie przygotowanym formularzu.

Zobaczymy, czy Fablo spełni oczekiwania.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
21.09.2022

Jak chronić swoją markę? Czym jest cykl życia domeny?

Adrianna Szałańska

Adrianna Szałańska

Social media & relations expert
cyberfolks.pl

Artykuł
19.09.2022

Dlaczego warto tworzyć MVP w e-commerce

Marek Kich

Marek Kich

CEO & Podcaster (Sztuka e-Commerce)
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę