EuroFlorist – biznes kwitnie z certyfikatem Trusted Shops

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Dzień Matki tuż tuż… Warto pomyśleć o prezencie dla Mamy nawet jeśli już dawno opuściliśmy rodzinne gniazdo. Wiele osób korzysta dziś z usług kwiaciarni internetowych. Pojawiają się jednak obawy jaką firmę wybrać, aby mieć pewność, że nie stracimy pieniędzy. Oto ważna informacja dla konsumentów. EuroFlorist, kwiaciarnia umożliwiająca wysyłkę kwiatów do dowolnego miejsca w Polsce i na świecie, uzyskała certyfikat Trusted Shops i dołączyła do grona zaufanych sprzedawców.

Branża, w której działa EuroFlorist, charakteryzuje się wyraźnymi skokami zainteresowania usługami związanymi z ważnymi w kalendarzu świętami. Najpopularniejsze daty to nadchodzący Dzień Matki, Dzień Kobiet oraz niektóre imieniny, na przykład Anny w lipcu. Interesujące dane na temat preferencji zakupowych klientów pokazują przeprowadzone niedawno badania . Jak pokazują analizy transakcji dla okresu Dnia Matki, około 80% zamówień pochodzi z Polski, pozostałe 20% z zagranicy. Co ciekawe, aż ponad 72% zamawiających to kobiety.

Najchętniej wybierane są bukiety z kolorowych kwiatów oraz klasyczne bukiety z róż. Dużym powodzeniem cieszą się również kompozycje niestandardowe, wykonywane na życzenie klienta. Ponad połowa konsumentów oprócz kwiatów wybiera jeszcze dodatek – kartkę z życzeniami, czekoladki, odżywkę do kwiatów czy kosz owoców. EuroFlorist uważnie przygląda się tym trendom i stara się na bieżąco dostosowywać oferowane usługi do zmieniających się nawyków klientów. Dla konsumentów bardzo duże znaczenie ma również bezpieczeństwo zakupów w kwiaciarni internetowej. Firma EuroFlorist postanowiła wyjść na przeciw tym oczekiwaniom.

EuroFlorist działa w oparciu o doświadczenia skandynawskiej sieci EuroFlorist, która jest największą siecią kwiaciarni w Europie. Jako biznes internetowy firma potrzebowała jednak wyróżnika, dzięki któremu zbuduje zaufanie do swojej marki i produktów. Jednym z celów kwiaciarni internetowej EuroFlorist było podniesienie jakości usług, tak aby stały się jeszcze bardziej przyjazne klientowi. Dodatkowo, spora część zamawiających usługi EuroFlorist to mieszkańcy innych krajów, którzy wysyłają kwiaty do osób prywatnych i firm w Polsce. Dlatego tak ważnym atutem znaku jakości Trusted Shops był jego europejski charakter i rozpoznawalność zarówno w Polsce, jak i w Europie.

Bacznie obserwujemy branżę e-commerce i zauważyliśmy, że największe sklepy internetowe, takie jak Vobis czy Neo24.pl już dawno postawiły na zaufanie i mają certyfikat Trusted Shops. Zależało nam na uzyskaniu znaku jakości, który będzie miał rzeczywistą wartość dla klienta. Dzięki certyfikatowi Trusted Shops nasi klienci wiedzą, że kupują w wiarygodnym sklepie, który przestrzega praw konsumenta. Mogą również poznać opinie innych klientów naszej kwiaciarni, co często ułatwia im podjęcie właściwej decyzji zakupowej – wyjaśnia Anna Burzyńska, EuroFlorist Polska.

Kwiaciarnia internetowa EuroFlorist zamierza w najbliższym czasie poszerzyć ofertę dla klientów biznesowych. Będzie to odpowiedzią na zapotrzebowanie na usługi wysyłki kwiatowej dla firm. Jednocześnie firma będzie pracować nad budowaniem zaufania do swoich produktów i usług.

Liczymy, że certyfikat Trusted Shops pomoże nam zrealizować nasze długoterminowe plany biznesowe oraz pozwoli umocnić pozycję na rynku wysyłki kwiatowej – podsumowuje Anna Burzyńska, EuroFlorist Polska.

Źródło: Trusted Shops

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę