Erotyczny biznes w sieci – bez skrępowania na wrocławskim ShopCampie

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

W Polsce 32% internautów korzysta ze stron o tematyce erotycznej. Co dwudziesty kupuje w sieci gadżety erotyczne. Największą popularnością cieszą się bielizna, żele nawilżające, wibratory i prezerwatywy. Liczba sexshopów online stale rośnie. Czy wobec tego na erotyce w sieci da się zarobić? Odpowiedź znajdziecie na najbliższym ShopCampie.

15 września we Wrocławiu odbędzie się kolejne ispirujące wydarzenie, które tym razem w całości będzie poświęcone erotyce w e-commerce. Warto przyjrzeć się bliżej sylwetkom prelegentów, którzy zdradzą wiele szczegółów na temat tego, jak wygląda biznes erotyczny w Polsce.

Wystąpią m.in:

  • Anna i Paweł Gąsiorowscy – rok temu uruchomili popularny sexshop – Frywolnie.pl. Sami testują sprzedawane produkty, bo jakzgodnie twierdzą “’praca musi sprawiać przyjemność”. Pomimo szczerych chęci musieli zatrudnić do pomocy profesjonalnych testerów. Opowiedzą o programie “Osobiście przetestowane”, a także o minimalizowaniu zwrotów w sklepie internetowym.
     
  • Joanna Keszka, twórczyni Barbarella.pl – zdecydowanie najseksowniejszego portalu dla kobiet, a także właścicielka pierwszego w Polsce LoveStore dla kobiet i par. Opowie o tym jak łączy prowadzenie sklepu online ze sklepem stacjonarnym i redagowaniem serwisu internetowego.
     
  • Piotr Grochowski – właściciel Olive.pl i świetnie prosperującej hurtowni bielizny VMP, który podzieli się z uczestnikami swoją wiedzą na temat modeli logistycznych w e-sklepie.
     
  • Dorota Sakowska i Marta Niedźwiecka – seks-trenerki tworzące Pussy Project, nawołując przy tym do seksualnej rewolucji. Panie opowiedzą o najlepszych projektantach i producentach gadżetów erotycznych, oraz o tym gdzie szukać inspiracji do prowadzenia biznesu w tej branży.


To jedynie zapowiedź części wystąpień, które czekają na uczestników najbliższego ShopCampu. Z programem spotkania można zapoznać się pod tym linkiem: http://shopcamp.pl/agenda.

Oprócz wysłuchania prezentacji zaproszonych gości, uczestnicy ShopCampu mają możliwość wystąpienia z 5-minutową prezentacją w ramach ShopCamp ARENA. To doskonała okazja do przedstawienia ciekawych projektów i inicjatyw, na temat e-commerce i nie tylko.

ShopCamp Erotica odbędzie się 15 września we Wrocławiu (Browar Mieszczański, ul. Hubska 44). Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wystarczy dokonać rejestracji (http://shopcamp.pl/). Rozpoczęcie o godz. 12:00. Gwiazdą wieczoru będzie Betty Q – twórczyni pierwszego w Polsce kolektywu tancerek burleski, która wystąpi z niezapomnianym show.

Mecenasem spotkań ShopCamp jest Platforma iStore. Partnerem logistycznym jest Siódemka. Merytoryczne wsparcie zapewnie NetArch.

Źródło: Fundacja Polak 2.0

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę