eKomercyjnie w sieci 29 czerwca 2011

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Przegląd prasy ecommerce: LivingSocial rozszerza działalność na nowe rynki – Trudna sprzedaż e-usług? – Polacy kupują muzykę i gry w e-sklepach (za 225 mln zł) – Więcej praw dla e-konsumentów.

Jeżeli znalazłeś jakiś ciekawy materiał na temat ecommerce, którego brakuje w poniższym zestawieniu, pisz na adres: news @ ekomercyjnie.pl.

LivingSocial Expands Daily Deals Empire; Buys Ensogo, GoNabit And DealKeren »
Serwis numer dwa na rynku zakupów grupowych – LivingSocial – rozszerza działalność i wchodzi na nowe rynki. Łatwiej przejać lokalnych liderów niż samodzielnie startować ze swoją marką (zwłaszcza w takich miejscach jak Filipiny czy Indonezja).

Trudna sprzedaż e-usług? »
Tekst o tym, na co uważać jeżeli chcemy zaoferować e-usługi klientom i jak zaprojektować dobry system do obsługi transakcji (lub skorzystać z istniejącego rozwiązania).

Polacy kupują muzykę i gry w e-sklepach »
UOKiK: Książki i multimedia w sieci za 225 mln zł »
UOKiK przeprowadził badanie dotyczące rynku sprzedaży książek, muzyki i multimediów w Polsce. Warto przyjrzeć się liczbom i dynamice wzrostu sprzedaży literatury i płyt bez konieczności wychodzenia z domu.

Więcej praw dla e-konsumentów »
Co konkretnie nowa dyrektywa UE zmieni w e-handlu? Zmian nie jest dużo, ale mają wpływ na koszty przedsiębiorców sprzedających w sieci, więc trzeba powoli myśleć jak się najlepiej do nich przygotować.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
21.09.2022

Jak chronić swoją markę? Czym jest cykl życia domeny?

Adrianna Szałańska

Adrianna Szałańska

Social media & relations expert
cyberfolks.pl

Artykuł
19.09.2022

Dlaczego warto tworzyć MVP w e-commerce

Marek Kich

Marek Kich

CEO & Podcaster (Sztuka e-Commerce)
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę