Przegląd prasy ecommerce: LivingSocial rozszerza działalność na nowe rynki – Trudna sprzedaż e-usług? – Polacy kupują muzykę i gry w e-sklepach (za 225 mln zł) – Więcej praw dla e-konsumentów.
Jeżeli znalazłeś jakiś ciekawy materiał na temat ecommerce, którego brakuje w poniższym zestawieniu, pisz na adres: news @ ekomercyjnie.pl.
LivingSocial Expands Daily Deals Empire; Buys Ensogo, GoNabit And DealKeren »
Serwis numer dwa na rynku zakupów grupowych – LivingSocial – rozszerza działalność i wchodzi na nowe rynki. Łatwiej przejać lokalnych liderów niż samodzielnie startować ze swoją marką (zwłaszcza w takich miejscach jak Filipiny czy Indonezja).
Trudna sprzedaż e-usług? »
Tekst o tym, na co uważać jeżeli chcemy zaoferować e-usługi klientom i jak zaprojektować dobry system do obsługi transakcji (lub skorzystać z istniejącego rozwiązania).
Polacy kupują muzykę i gry w e-sklepach »
UOKiK: Książki i multimedia w sieci za 225 mln zł »
UOKiK przeprowadził badanie dotyczące rynku sprzedaży książek, muzyki i multimediów w Polsce. Warto przyjrzeć się liczbom i dynamice wzrostu sprzedaży literatury i płyt bez konieczności wychodzenia z domu.
Więcej praw dla e-konsumentów »
Co konkretnie nowa dyrektywa UE zmieni w e-handlu? Zmian nie jest dużo, ale mają wpływ na koszty przedsiębiorców sprzedających w sieci, więc trzeba powoli myśleć jak się najlepiej do nich przygotować.