eKomercyjnie w sieci 29 czerwca 2011

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Przegląd prasy ecommerce: LivingSocial rozszerza działalność na nowe rynki – Trudna sprzedaż e-usług? – Polacy kupują muzykę i gry w e-sklepach (za 225 mln zł) – Więcej praw dla e-konsumentów.

Jeżeli znalazłeś jakiś ciekawy materiał na temat ecommerce, którego brakuje w poniższym zestawieniu, pisz na adres: news @ ekomercyjnie.pl.

LivingSocial Expands Daily Deals Empire; Buys Ensogo, GoNabit And DealKeren »
Serwis numer dwa na rynku zakupów grupowych – LivingSocial – rozszerza działalność i wchodzi na nowe rynki. Łatwiej przejać lokalnych liderów niż samodzielnie startować ze swoją marką (zwłaszcza w takich miejscach jak Filipiny czy Indonezja).

Trudna sprzedaż e-usług? »
Tekst o tym, na co uważać jeżeli chcemy zaoferować e-usługi klientom i jak zaprojektować dobry system do obsługi transakcji (lub skorzystać z istniejącego rozwiązania).

Polacy kupują muzykę i gry w e-sklepach »
UOKiK: Książki i multimedia w sieci za 225 mln zł »
UOKiK przeprowadził badanie dotyczące rynku sprzedaży książek, muzyki i multimediów w Polsce. Warto przyjrzeć się liczbom i dynamice wzrostu sprzedaży literatury i płyt bez konieczności wychodzenia z domu.

Więcej praw dla e-konsumentów »
Co konkretnie nowa dyrektywa UE zmieni w e-handlu? Zmian nie jest dużo, ale mają wpływ na koszty przedsiębiorców sprzedających w sieci, więc trzeba powoli myśleć jak się najlepiej do nich przygotować.

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę