eKomercyjnie w sieci 17 czerwca 2011

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Firmy kurierskie walczą o e-sklepy, Shoper ma nowy cennik, indyjski sklep Flipkart (odpowiednik naszego Merlina) zdobył 20 mln USD na rozwój, rośnie rynek delikatesów internetowych, Cuppon.pl rentowny po roku działania.

Firmy kurierskie walczą o e-sklepy »
Dość ogólny materiał, choć podoba mi się nagłówek przy wykresie („Kurierzy żyją z e-commerce” – taka prawda) oraz fragment o rosnących wymaganiach nadawców przesyłek.

Nowy cennik Shoper »
Bardzo dobrze zrobiony, wizualny cennik platformy sklepowej. Patrząc na coś takiego wiem dokładnie, ile i za co trzeba zapłacić, a nie muszę sumować wszystkiego oddzielnie.

India’s Amazon.com Flipkart Raises $20 Million From Tiger Global »
Ciekawostka z TechCrunch. Indyjski sklep Flipkart (odpowiednik naszego Merlin.pl czy zachodniego Amazon.com) zapewnił sobie 20 milionów USD dofinansowania na dalszy rozwój. W tekście kilka ciekawych liczb na temat tamtejszego rynku oraz dynamiki wzrostu sprzedaży w samym sklepie.

E-oscypek, czyli czas na wiejskie jadło w sieci »
Rynek delikatestów internetowych rośnie w bardzo dobrym tempie, co widać zarówno w e-sklepach, jak i na Allegro. Pewnie się skuszę przy jakiejś okazji.

Rok Cuppon.pl – rentowność zakupów grupowych »
Spółka stojąca za serwisem zakupów grupowych Cuppon.pl z końcem jest już rentowna. Sam serwis zanotował w maju 170 tysięcy użytkoników oraz sprzedaż kuponów za ponad 300 tysięcy złotych. Od razu widać, że na „daily deal” się świetnie zarabia, nawet gdy się nie jest Grouponem. Szkoda tylko małych biznesów, które się na super promocjach przejadą.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę