Zapraszam na czwarty już wpis z serii eKomercyjnie linkuje, gdzie zbieramy ciekawe materiały na temat rodzimego ecommerce (znalezione w sieci). Miłego czytania przez weekend.
→ E-handel żądny wiedzy – relacja z konferencji E-commerceStandard 2010
„Oficjalna” relacja z warszawskiej konferencji. Myślę, że warto przeczytać jak tę imprezę postrzegali organizatorzy, a dla równowagi polecam też wrażenia Roberta Janeczka. Najbardziej spodobał mi się fragment o szczęśliwych sprzedawcach.
→ Panel dyskusyjny z konferencji E-commerceStandard 2010
→ Perfumeria.pl: 11 lat temu musieliśmy przełamywać wiele stereotypów
→ Militaria.pl: Każdy mężczyzna, to w pewnej mierze gadżeciarz, który lubi modne męskie zabawki
Materiały uzupełniające do powyższej relacji. Najpierw panel dyskusyjny na temat aktualnego stanu polskiego ecommerce, a później dwa wywiady, które znalazły się w raporcie ecommerce 2010, który jest dostępny do pobrania od przedostatniego piątku.
→ Wysyłkowa.pl – jesteśmy tuż za liderami
→ Robert Sołkiewicz: teraz czas na FAVENTE
Dwa konkretne wywiady opublikowane przez Artura Kurasińskiego. Najpierw na temat jednej z czołowych księgarni internetowych w Polsce, która rozwija się od 2002 roku. Drugi tekst to uzupełnienie mojego wywiadu z Internetowym Domem Handlowym, który przejął jakiś czas temu spółkę Favente – tym razem wypowiada się przejmowany, a nie przejmujący.
→ Jak Feniks z popiołów – wywiad o reaktywacji z Marcinem Balawejderem
Kolejny wywiad (sporo tego:)), tym razem na temat reaktywacji sklepu Ulubiony.pl. Temat jest ciągle „gorący” w polskiej sieci, dlatego myślę, że warto zerknąć na to, co planuje zrobić Marcin i samemu wyrobić sobie zdanie na ten temat.
→ Elementarz e-biznesu: content is king
Na zakończenie polecam szybki elementarz prowadzenia biznesu w sieci, opublikowany na blogu firmy gForces. Dobry content zawsze się obroni i wypromuje :)