eKomercyjnie linkuje #2

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Reaktywuję serię nieregularnych zestawień najciekawszych materiałów dotyczących rynku e-commerce, które udało mi się znaleźć w sieci. Zamiast koncentracji na newsach, przygotowywane listy będą zawierały głównie materiały poradnikowe i publicystyczne. Życzę przyjemnej lektury w słoneczne popołudnie.

Frisco.pl – Jak Dzięki Perfekcyjnej Logistyce Osiągnąć Obroty 20 Milionów PLN Rocznie w Tylko Jednym Mieście
Bardzo ciekawy wywiad, w którym Michał Sobczyk przepytał Witolda Ferenca – założyciela i szefa supermarketu internetowego Frisco.pl. Mi najbardziej w pamięci zapadł upór Witolda, który bardzo długo szukał inwestora na swój pomysł i udało mu się dopiąć swego (99% osób dałoby sobie spokój dużo wcześniej).

4 sposoby na wzbogacenie opisów produktów w sklepie internetowym
Jak sprawić, żeby nasze opisy wyróżniły się w Google? Konkretne podpowiedzi, choć osobiście dorzuciłbym jeszcze wklejanie materiałów wideo (najlepiej własnych).

Happy hour w sklepie internetowym jest zupełnie niepotrzebny
Popieram w pełni przytoczone argumenty – nie rozumiem, dlaczego niektórzy sprzedawcy chcieliby wprowadzenia happy hour w sklepie internetowym. U mnie zamówienia klienci składają nawet o trzeciej w nocy – nie wpadłbym na to, żeby wtedy obowiązywały rabaty.

Informacja o dostępności towaru w magazynie
Posiadanie towaru w magazynie to jedna sprawa, dobre zaprezentowanie tego klientom to kolejna kwestia, o której trzeba pamiętać podczas projektowania e-sklepu (a zwłaszcza strony produktu).

Drop shipping – zalety, wady, wskazówki, perspektywy
Dobry materiał przekrojowy na temat drop shippingu. Pytanie, czy taka usługa i model działania sprawdzi się w naszej firmie (zależy m.in. od branży i posiadania sensownych dostawców).

Wywiad z właścicielem ciekawego sklepu – sklepmuzyczny24.com
Jak się robi e-handel na przykładzie internetowej księgarni tematycznej.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
17.08.2022

Poznaj 8 zasad dobrego UX writingu

Marcin Cichocki

Marcin Cichocki

CEO
kuzniatresci.pl

Artykuł
15.08.2022

Czym jest i jak mierzyć Lifetime Value użytkownika?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę