eHandel 2011 – prezentacje z pierwszego dnia konferencji

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Wczoraj skończyła się dwudniowa konferencja e-Handel 2011. Jak zwiększyć sprzedaż przy wykorzystaniu internetu?, za organizację której odpowiadała Rzeczpospolita. Zapraszam Was do przejrzenia prezentacji z pierwszego dnia tego spotkania. Jak tylko uda mi się zebrać wszystkie prezentacje z środy, to zamieszczę je w kolejnym wpisie.

Katarzyna Szafrańska-Blank oraz Magdalena Sobota (PwC) – Wprowadzenie internetowego kanału dystrybucji jako uzupełnienia sprzedaży tradycyjnej. Sukcesy i wyzwania branży retail

Marcin Piwowarczyk (IMAS International) – Efekt ROPO, czyli jak online wpływa na offline

Justyna Skorupska (FACT-Finder Partner Polska) – Co warto monitorować w eCommerce i nie tylko…

Paweł Montwiłł (Unizeto Technologies SA) – Od komputerów „Odra” do nowoczesnego systemu e-commerce, czyli jak wykorzystywać nowe technologie dla realizacji celów strategicznych firmy

Maciej Ossowski (GetResponse.pl) – Mniej znaczy więcej. Planowanie kampanii email marketingowych na podstawie strategii

Bartłomiej Knichnicki (Grupa Trinity) – eCommerce a debiut giełdowy

Artur Kurasiński (Apteo.pl) – Jak uruchomić kanał online – case Apteo.pl

Paweł Szymczyk (AB SA) – Platformy B2B firm dystrybucyjnych

Andrzej Chechliński (mBank) – Płatności online jako ważny czynnik rozwoju eCommerce

Andrzej Poniński (DotPay SA) – Agregator płatności bezgotówkowych – case Dotpay – dlaczego konieczny jest agregator płatności?

Zbyszek Warakomski (Internetowy Dom Handlowy SA) – Nietypowe modele biznesowe w ecommerce, czyli Extended Sites

Tomasz Karwatka (Divante) – Wybór platformy eCommerce

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.09.2023

Wdrożenie sklepu internetowego krok po kroku

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę