Wczoraj skończyła się dwudniowa konferencja e-Handel 2011. Jak zwiększyć sprzedaż przy wykorzystaniu internetu?, za organizację której odpowiadała Rzeczpospolita. Zapraszam Was do przejrzenia prezentacji z pierwszego dnia tego spotkania. Jak tylko uda mi się zebrać wszystkie prezentacje z środy, to zamieszczę je w kolejnym wpisie.
Katarzyna Szafrańska-Blank oraz Magdalena Sobota (PwC) – Wprowadzenie internetowego kanału dystrybucji jako uzupełnienia sprzedaży tradycyjnej. Sukcesy i wyzwania branży retail
Marcin Piwowarczyk (IMAS International) – Efekt ROPO, czyli jak online wpływa na offline
Justyna Skorupska (FACT-Finder Partner Polska) – Co warto monitorować w eCommerce i nie tylko…
Paweł Montwiłł (Unizeto Technologies SA) – Od komputerów „Odra” do nowoczesnego systemu e-commerce, czyli jak wykorzystywać nowe technologie dla realizacji celów strategicznych firmy
Maciej Ossowski (GetResponse.pl) – Mniej znaczy więcej. Planowanie kampanii email marketingowych na podstawie strategii
Bartłomiej Knichnicki (Grupa Trinity) – eCommerce a debiut giełdowy
Artur Kurasiński (Apteo.pl) – Jak uruchomić kanał online – case Apteo.pl
Paweł Szymczyk (AB SA) – Platformy B2B firm dystrybucyjnych
Andrzej Chechliński (mBank) – Płatności online jako ważny czynnik rozwoju eCommerce
Andrzej Poniński (DotPay SA) – Agregator płatności bezgotówkowych – case Dotpay – dlaczego konieczny jest agregator płatności?
Zbyszek Warakomski (Internetowy Dom Handlowy SA) – Nietypowe modele biznesowe w ecommerce, czyli Extended Sites
Tomasz Karwatka (Divante) – Wybór platformy eCommerce