eHandel 2011 – prezentacje z drugiego dnia konferencji

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią, zapraszam Was do przejrzenia prezentacji z drugiego dnia konferencji e-Handel 2011. Jak zwiększyć sprzedaż przy wykorzystaniu internetu?, za którą odpowiadał dziennik Rzeczpospolita. Myślę, że dobrze oddają to, o czym była mowa podczas tego dwudniowego spotkania.

eHandel 2011 – prezentacje z pierwszego dnia konferencji »

Lilianna Golinowska-Furtak (Google Poland) – Wpływ Internetu na Polską gospodarkę oraz kluczowe branże poszukiwane w polskim Internecie

Dawid Sadulski (TIM SA) – MultiChannel. Chwilowa moda, czy przyszłość eCommerce?

Paweł Sala (Freshmail) – Jak za pomocą e-mail marketingu wygenerować zwrot z inwestycji, które powali na kolana Twojego szefa i sprawi, że efekt ROPO będzie działał na Twoją korzyść? Przykłady udanych akcji, których skuteczność przekroczyła 100% satysfakcji na przykładzie case study biura turystycznego Triada i nie tylko

Paweł Wyborski (Quartic) – Czy Twoi klienci są jednakowi? Personalizacja rekomendacji jako przewaga konkurencyjna – case Empik.com

Krzysztof Dębowski (SARE) – Jak skutecznie budować lojalność klientów w ecommerce przy wykorzystaniu newsletterów i e-mail marketingu

Zbigniew Nowicki (opiniac.com) – Dlaczego użytkownicy Twojego sklepu nie kończą zakupów? Case militaria.pl

Nikodem Krajewski (Ideacto) – Jak zwiększyć sprzedaż w Sieci o 400% – case marki Balneum Baby Basic

Tomasz Lizoń (Ideacto) – Jak projektować dla synergii on-line i off-line

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
27.09.2023

Monitoring marki w e-commerce: jak śledzić i analizować opinie klientów o Twojej marce?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę