Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią, zapraszam Was do przejrzenia prezentacji z drugiego dnia konferencji e-Handel 2011. Jak zwiększyć sprzedaż przy wykorzystaniu internetu?, za którą odpowiadał dziennik Rzeczpospolita. Myślę, że dobrze oddają to, o czym była mowa podczas tego dwudniowego spotkania.
eHandel 2011 – prezentacje z pierwszego dnia konferencji »
Lilianna Golinowska-Furtak (Google Poland) – Wpływ Internetu na Polską gospodarkę oraz kluczowe branże poszukiwane w polskim Internecie
Dawid Sadulski (TIM SA) – MultiChannel. Chwilowa moda, czy przyszłość eCommerce?
Paweł Sala (Freshmail) – Jak za pomocą e-mail marketingu wygenerować zwrot z inwestycji, które powali na kolana Twojego szefa i sprawi, że efekt ROPO będzie działał na Twoją korzyść? Przykłady udanych akcji, których skuteczność przekroczyła 100% satysfakcji na przykładzie case study biura turystycznego Triada i nie tylko
Paweł Wyborski (Quartic) – Czy Twoi klienci są jednakowi? Personalizacja rekomendacji jako przewaga konkurencyjna – case Empik.com
Krzysztof Dębowski (SARE) – Jak skutecznie budować lojalność klientów w ecommerce przy wykorzystaniu newsletterów i e-mail marketingu
Zbigniew Nowicki (opiniac.com) – Dlaczego użytkownicy Twojego sklepu nie kończą zakupów? Case militaria.pl
Nikodem Krajewski (Ideacto) – Jak zwiększyć sprzedaż w Sieci o 400% – case marki Balneum Baby Basic
Tomasz Lizoń (Ideacto) – Jak projektować dla synergii on-line i off-line