E-commerce w Wielkiej Brytanii wzrósł w marcu o 16%

Ekomercyjnie

eKomercyjnie.pl

uk-ecommerceSprzedaż online na Wyspach Brytyjskich wzrosła o 16% w marcu, w porównaniu z tym samym miesiącem rok wcześniej – tak wynika z najnowszego raportu firmy konsultingowej Capgemini i angielskiego stowarzyszenia technologii i e-handlu detalicznego Interactive Media in Retail Group. Ponadto, sprzedaż mobilna wzrosła w tym okresie o ponad 243%.

W pierwszym kwartale 2013 roku, sprzedaż online wzrosła o 15% w porównaniu do pierwszego kwartału 2012 roku.
Szczególnie silna w marcu była sprzedaż odzieży, która wzrosła z roku na rok o 15%. Raport jednak nie podaje wskaźnika wzrostu dla innych kategorii.

Bardzo znaczący wzrost odnotował również m-commerce – dla sprzedaży za pośrednictwem smartfonów i tabletów wzrósł o 243%, jednak przeciętny współczynnik konwersji m-commerce spadł z 2,3% w lutym do 1,8%.

Jak twierdzi wiceprezes Capgemini – Chris Webster: „Detaliści nadal rozwijają ofertę wielokanałowych zakupów i poprawiają usługi mobilne zgodnie z ciągle rozwijającymi się technologiami, dlatego high street* wciąż będzie walczyła, aby dopasować swoją wydajność do ich internetowych odpowiedników.”

*brytyjskie określenie dla głównej ulicy w mieście

Źródło: Internet Retailer

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
27.09.2023

Monitoring marki w e-commerce: jak śledzić i analizować opinie klientów o Twojej marce?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę