E-commerce w Wielkiej Brytanii wzrósł w marcu o 16%

Ekomercyjnie

eKomercyjnie.pl

uk-ecommerceSprzedaż online na Wyspach Brytyjskich wzrosła o 16% w marcu, w porównaniu z tym samym miesiącem rok wcześniej – tak wynika z najnowszego raportu firmy konsultingowej Capgemini i angielskiego stowarzyszenia technologii i e-handlu detalicznego Interactive Media in Retail Group. Ponadto, sprzedaż mobilna wzrosła w tym okresie o ponad 243%.

W pierwszym kwartale 2013 roku, sprzedaż online wzrosła o 15% w porównaniu do pierwszego kwartału 2012 roku.
Szczególnie silna w marcu była sprzedaż odzieży, która wzrosła z roku na rok o 15%. Raport jednak nie podaje wskaźnika wzrostu dla innych kategorii.

Bardzo znaczący wzrost odnotował również m-commerce – dla sprzedaży za pośrednictwem smartfonów i tabletów wzrósł o 243%, jednak przeciętny współczynnik konwersji m-commerce spadł z 2,3% w lutym do 1,8%.

Jak twierdzi wiceprezes Capgemini – Chris Webster: „Detaliści nadal rozwijają ofertę wielokanałowych zakupów i poprawiają usługi mobilne zgodnie z ciągle rozwijającymi się technologiami, dlatego high street* wciąż będzie walczyła, aby dopasować swoją wydajność do ich internetowych odpowiedników.”

*brytyjskie określenie dla głównej ulicy w mieście

Źródło: Internet Retailer

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
23.11.2022

Recykling treści – praktyczne zalecenia i przykłady

Jan Kinal

Jan Kinal

CEO
setugo.pl

Artykuł
21.11.2022

Black Friday nie musi być black. Jak się do niego dobrze przygotować?

Magdalena Hajduga

Magdalena Hajduga

Head of Business Development
Apaczka.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę