E-zakupy oczami klientów – jesienna edycja raportu Opineo.pl i Skąpiec.pl

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Serwis skupiający opinie o sklepach internetowych Opineo.pl oraz najstarsza polska porównywarka cenowa Skąpiec.pl po raz kolejny przygotowały raport „E-zakupy oczami klientów. Niezależny ranking dotyczący sklepów internetowych i produktów”. Znaleźć w nim można ranking sklepów internetowych, zestawienia najpopularniejszych produktów oraz praktyczny poradnik e-konsumenta.

Raport przygotowany przez Opineo.pl i Skąpiec.pl skierowany jest przede wszystkim do konsumentów, którzy regularnie dokonują zakupów przez Internet oraz do osób, które pierwszą transakcję w sieci mają dopiero przed sobą. Publikacja może być jednak cenną lekturą również dla właścicieli sklepów internetowych, porównywarek cenowych oraz pasaży handlowych, a także producentów.

Wyniki rankingu
Niezależny ranking sklepów internetowych powstał w oparciu o opinie zebrane przez serwis Opineo.pl od e-klientów, którzy dokonali transakcji w ponad 12 tys. sklepach internetowych. W zestawieniu znalazły się te sklepy, które konsumenci oceniali najlepiej.

„Na średnią punktację każdego ze sprzedawców składa się ocena kilku aspektów działalności: szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, jakość zapakowania przesyłki oraz ogólny poziom zadowolenia klienta, który mierzony jest chęcią polecenia sklepu znajomym” – wyjaśnia Paweł Kucharzak z Opineo.pl.

Sklepy internetowe walczyły o podium w trzech kategoriach: „Mega-sklepy”, „Sklepy średniej wielkości” oraz „Młode wilki”.

Do grona „Mega-sklepów” zaliczone zostały podmioty, które wyróżniają się rozpoznawalną marką, posiadają minimum 5 000 opinii w serwisie Opineo.pl oraz charakteryzują się dużym zasięgiem działania. W kategorii tej po raz kolejny zwyciężyło ELECTRO.pl. W pierwszej trójce znalazło się również Morele.net oraz Redcoon.pl.

Najpopularniejsze produkty
Raport „E-zakupy oczami klientów” to jednak nie tylko rankingi najlepszych sklepów internetowych. W publikacji znalazły się również zestawienia najpopularniejszych produktów na Skąpiec.pl.

„Z naszych danych wynika, że polscy e-konsumenci zainteresowani są przede wszystkim elektroniką. Na liście dziesięciu najchętniej odwiedzanych w serwisie produktów znalazły się bowiem telewizory, aparaty cyfrowe, telefony komórkowe, a także tablet, nawigacja GPS oraz konsola” – wyjaśnia Marta Bilińska, specjalista ds. PR Skapiec.pl.

TOP 10 produktów w serwisie Skąpiec.pl:

Raport „E-zakupy oczami klientów” powstał w oparciu o analizę ruchu w serwisie Skąpiec.pl w okresie od 1 kwietnia do 31 października 2011 oraz w oparciu o opinie użytkowników serwisu Opineo.pl. Całość można pobrać pod tym adresem.

(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy
i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę