e-Reklamacje to kompleksowe wsparcie systemowe w zakresie obsługi posprzedażowej procesów reklamacyjnych i zwrotów w handlu tradycyjnym oraz e-commerce. Serwis skierowany jest zarówno dla sklepów, producentów, jak i ich klientów. Głównym założeniem jest usprawnienie, udoskonalenie i uproszczenie procesu reklamacji i zwrotów poprzez zapewnienie jego pełnej automatyzacji dla obydwu stron. Dzięki platformie kontrahenci są w stałym kontakcie poprzez system powiadomień, co czyni proces reklamacyjny jeszcze bardziej przejrzystym.
Sklep lub producent, który dołączy do serwisu ma szeroki wachlarz funkcjonalności, które pozwolą mu na zdefiniowanie własnych statusów zgłoszeń, spersonalizowanie formularza reklamacyjnego, dodanie widgetu na swoją stronę, obsługę wielu adresów oraz pracowników. Po weryfikacji podmiot zostaje dodany do wyszukiwarki, dzięki czemu klienci w łatwy sposób mogą generować swoje zgłoszenia.
Dostępne funkcjonaności:
- kompleksowa obsługa zgłoszeń reklamacyjnych;
- miejsce na darmową reklamę e-sklepu (wizytówka sklepu);
- baza reklamacji, klientów i produktów;
- automatyczne powiadomienia przez e-mail;
- tagowanie i delegowanie zadań;
- interaktywna komunikacja z klientami;
- wydruk potwierdzeń i formularzy;
- kalendarz reklamacji;
- spersonalizowany formularz reklamacyjny;
- indywidualna subdomena;
- statystyki i komentarze;
- statusy.
W dalszych etapach rozwoju planowane jest integracja z najpopularniejszymi rozwiązaniami e-commerce, kurierami oraz dostosowywanie aplikacji do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Aplikacja jest aktualnie w wersji beta. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na testy. Dodatkowe informacje znajdziecie pod adresem http://e-reklamacje.pl lub kontaktując się mailowo na pomoc@e-reklamacje.pl.