Dokładnie o północy oficjalnie rozpoczął się czwarty już Dzień Darmowej Dostawy. To wspólna inicjatywa sklepów internetowym oraz firm wspierających branżę e-commerce, której głównym celem jest promocja zakupów w Internecie jako wygodnej alternatywy do tradycyjnych punktów handlowych. Do akcji przyłączyła się rekordowa liczba sklepów – jest ich ponad 2450! Dziękujemy wszystkim zaangażowanym w ten pomysł!
Tegoroczny Dzień Darmowej Dostawy, organizowany po raz czwarty przez serwis eKomercyjnie.pl, przypada na ten sam dzień co Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych. Obie internetowe akcje odbędą się w poniedziałek 2 grudnia 2013.
W Dniu Darmowej Dostawy w godzinach od 00:01 do 23:59 będzie można zrobić zakupy online szybko, wygodnie i bez ponoszenia kosztów przesyłki.
Na oficjalnej stronie www.dziendarmowejdostawy.pl można na bieżąco zapoznawać się z listą sklepów, które przyłączają się do akcji. Najwięcej zgłosiło się w kategoriach: „Dom i ogród” (18,4%), „Uroda i zdrowie” (11,9%), „Odzież, dodatki” (11,4%), „Dla Dzieci” (7,5%) oraz „Sport” (5,4%).
Jak mówi Krzysztof Bartnik, prezes eKomercyjnie.pl, z roku na rok Dzień Darmowej Dostawy zyskuje coraz większą popularność. – Tym samym w kalendarzu polskiej branży e-commerce, jak
i świadomości Internautów, już chyba na dobre zagościło święto zakupów internetowych. Dzięki współpracy firm z całego sektora mamy dużą szansę na wykreowanie wydarzenia na miarę Cyber Monday, które co roku odbywa się w Stanach Zjednoczonych. I cały czas robimy wszystko, by ten cel zrealizować – dodaje.
Jak wyglądał Cyber Monday 2012 w USA?
Cyber Monday to pierwszy poniedziałek po Święcie Dziękczynienia, kiedy Amerykanie zaczynają poszukiwać w Internecie zniżek na zakupy świąteczne. Jak wynika z danych firmy badawczej comScore, konsumenci z USA w trakcie ostatniego Cyber Monday (26 listopada 2012) wydali 1,46 miliarda USD, co stanowiło 17% więcej w porównaniu do roku 2011, kiedy to przeznaczyli 1,25 miliarda USD na zakupy internetowe w tym dniu.
Partnerzy DDD 2013
Partnerami PREMIUM Dnia Darmowej Dostawy 2013 są firmy: platforma wysyłkowa SendIT.pl, operator szybkich płatności Przelewy24.pl, serwis z kodami rabatowymi KodyRabatowe.pl, firma kurierska Siódemka Przesyłki Expresowe oraz ING Bank Śląski.
Partnerami akcji Dzień Darmowej Dostawy 2013 są: platforma iStore.pl, Furgonetka.pl, Shoper.pl, RAJAPACK, Shoplo.com, Transferuj.pl, Ebexo.pl, Ceneo.pl, Comarch ERP E-sklep, GetResponse, eEngine.pl, PayByNet, fatpak wypełniacze przesyłek oraz mBank mTransfer.
Rolę partnerów medialnych pełnią: Grupa O2, HotMoney.pl, Polki.pl, Gotujmy.pl, BabyOnline.pl, We-Dwoje.pl, kurierem.pl, eKomercyjnie.pl, JakKupować.pl, ZnajdzPrezent.pl, brand24 Monitoring Internetu, wszystko.pl, AFILIANT, marudzenie.pl, W Roli Mamy oraz Deep Dimension Design.