Dziecięce marzenia do spełnienia – wspólna akcja Gruper.pl i Fundacji Dziecięca Fantazja

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Od 9 czerwca na portalu Gruper.pl można nabyć specjalny kupon, który wspiera działalność Fundacji Dziecięca Fantazja. Dzięki wspólnej akcji Fundacji i największego polskiego serwisu zakupów grupowych, jego użytkownicy będą mogli pomóc w spełnieniu dziecięcych marzeń.

Osoba, która zamówi najwięcej kuponów o wartości 5 zł, będzie mogła stać się posiadaczem jednej z dwóch nagród. Wśród nich znalazła się specjalna koszulka z podpisami Reprezentacji Polski w piłce ręcznej oraz autograf Rafała Glińskiego – reprezentanta Polski, brązowego medalisty Mistrzostw Świata z 2009 roku. Drugą nagrodą do wyboru będzie voucher na wizytę w Atelier Jagi Hupało – kreatorki wizerunku i stylistki fryzur, m.in. Małgorzaty Kożuchowskiej czy Katarzyny Figury. Właściciel największej liczby kuponów otrzyma również pracę plastyczną wykonaną przez podopiecznych Fundacji.

Link do kuponu »

Inicjatywa ta jest kolejnym przedsięwzięciem charytatywnym wspieranym przez portal Gruper. W poprzednich latach wraz z Polską Akcją Humanitarną (PAH) serwis zaangażował się w akcję społeczną, której celem było dożywianie dzieci w różnych regionach Polski w ramach programu Pajacyk. Zaś w styczniu ubiegłego roku wraz z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy zbierane były fundusze na zakup sprzętu dla dzieci z chorobami urologicznymi i nefrologicznymi.

Akcja charytatywna Fundacji Dziecięca Fantazja oraz portalu Gruper.pl. to już druga odsłona wspólnej współpracy. Wcześniej serwis był partnerem wydarzenia artystycznego z cyklu „Gramy z Fantazją”, który odbył się 3 marca 2012 roku w Sali Kongresowej Pałacu Kultury i Nauki. Podczas koncertu zagrali ajpopularniejsi artyści polskiej sceny muzycznej jak m.in. Kayah, Marcin Wyrostek czy Andrzej Piaseczny. Przed koncertem wystąpili również Andrzej Grabowski i Kabaret Pod Wyrwigroszem. Wieczór poprowadziła Agata Młynarska wieloletnia ambasadorka organizacji.

Fundacja Dziecięca Fantazja o charakterze non-profit, od wielu lat zajmuje się pomaganiem najbardziej potrzebującym dzieciom. Spełnia ich najskrytsze marzenia, wśród których są m.in.: zabawki, wycieczki, koncerty ulubionych zespołów, spotkanie z idolem oraz wiele, wiele innych. Warto więc przyłączyć się do akcji i tym samym wnieść radość w życie dzieci zmagających się z
ciężkimi, często nieuleczalnymi chorobami.

Źródło: Gruper.pl

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę