Druga edycja roadshow „E-commerce w praktyce” już w maju

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Wiedza i doświadczenie to bezcenny kapitał dla każdego biznesu. To dlatego cykl bezpłatnych konferencji roadshow E-commerce w Praktyce, prowadzonych przez praktyków branży, przyciągnął w zeszłym roku tłumy. Już 14 maja rusza druga część szkoleń. Akademia Empathy odwiedzi aż siedem polskich miast.

Dlaczego warto wziąć udział w tym wydarzeniu? Nie potrzeba pustych frazesów. Najbardziej wiarygodne recenzje pochodzą od samych uczestników zeszłorocznych spotkań.

– Dla mojego biznesu seminarium okazało się przełomem. Dzięki radom specjalistów zajmujących się użytecznością stron internetowych, których poznałem podczas roadshow, odnotowałem rekordowo wysoką sprzedaż – mówi Marcin Szuścik, właściciel sklepu CentrumOLIWY.com.

W maju cykl wystartuje z Wrocławia, potem dotrze do Poznania, Szczecina, Gdańska i Warszawy, a po weekendowym odpoczynku przyjdzie czas na Kraków i Katowice. Na każdym z przystanków na uczestników konferencji czekać będą eksperci z pełnym zestawem praktycznych wskazówek dotyczących prowadzenia biznesu w sieci.

Alfabet e-sprzedawcy

Poruszane będą sprawy fundamentalne na wirtualnym rynku. Żaden sklep internetowy nie może funkcjonować bez oprogramowania, dlatego każde z seminarium otworzy specjalista marki iStore, pierwszej i najstarszej platforma sklepowej na polskim rynku, która działa w systemie SaaS. Praktyczną dawkę wiedzy przekaże również Tomasz Gutkowski, specjalista ds. e-commerce Empathy Internet Software House, który zajmie się inteligentnymi systemami rekomendacji w e-sklepach.

Obok technologii, to logistyka znacząco wspiera rozwój e-commerce, dlatego swoją wiedzą podzielą się przedstawiciele firmy Internel, którzy prześwietlą wyzwania związane z rozwojem e- biznesu. Specjaliści Trusted Shops opowiedzą, jak emocje wpływają na e-konsumenta, a w wybranych miastach wezmą pod lupę nową doktrynę unijną dotyczącą e-handlu.

Do spojrzenia na branżę jako sieci pełnej sprzymierzeńców namawiać będzie Marcin Walocha z innowacyjnego serwisu Dontpay. Wśród zaproszonych prelegentów są też specjaliści ORBITVU, którzy będą przekonywać, że odpowiedni przekaz wizualny może pomóc znacząco zwiększyć sprzedaż, a także twórca serwisu eKomercyjnie.pl – Krzysztof Bartnik.

Najlepiej uczyć się od lokalnych liderów

To nie koniec wrażeń jakie zapewnią konferencje. Uwieńczeniem każdego seminarium będzie wystąpienie przedstawiciela sprawnie działającego e-sklepu z danego regionu, który przedstawi uczestnikom case study własnego sukcesu. Aby jednak wziąć udział w konferencji konieczna jest bezpłatna rejestracja, której można dokonać poprzez formularz na stronie www.akademiaempathy.pl. Tam też znajdują się najświeższe wieści dotyczące Roadshow, a już wkrótce – pełna agenda wszystkich spotkań. Udział jest całkowicie bezpłatny.

Zapraszamy!

Kiedy i gdzie?

  • 14.05 – Wrocław, Hotel Tumski, Wyspa Słodowa 10
  • 15.05 – Poznań, City Park Hotel & Residence, Stanisława Wyspiańskiego 26A
  • 16.05 – Szczecin, Silver Hotel, Ustowo 54
  • 17.05 – Gdańsk, Arkon Park Hotel, Śląska 10
  • 18.05 – Warszawa, Hotel MDM, Plac Konstytucji 1
  • 21.05 – Kraków, Krakowski Park Technologiczny, Jana Pawła II 41L
  • 22.05 – Katowice, Kompleks OPOLSKA 22, Opolska 22

Więcej informacji na: www.akademiaempathy.pl

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę