DollarShaveClub.com to bardzo prosty e-sklep, który oferuje własne, proste maszynki do golenia na zasadzie miesięcznego abonamentu. Czy taki podmiot ma jakiekolwiek szanse w walce z dużymi producentami i ich wielomilionowymi budżetami marketingowymi? Okazuje się, że świetnie zrealizowany pomysł na internetową promocję może zdziałać cuda.
Jak podają twórcy, Dollar Shave Club powstał w wyniku zmęczenia wydawaniem 15-20 USD za każdym razem, kiedy jego założyciele musieli kupować maszynki do golenia i/lub nożyki, a kolejne edycje akcesoriów były coraz bardziej wymyślnymi gadżetami (wibrująca rączka, itd.). Wtedy stworzyli własne maszynki (2, 4 i 6 ostrzy i zaczęli ich sprzedaż w subskrypcji za 1, 6 i 9 USD miesięcznie.
Dlaczego o tym piszę? Otóż DollarShaveClub.com przygotował rewelacyjny filmik promocyjny, który do tej pory na YouTube obejrzało już ponad 1,82 mln osób! Wideo rozprzestrzenia się wirusowo, a tak duże zainteresowanie zaskoczyło chyba samych pomysłodawców, bo ciągle walczą z obciążeniami swojego serwera :)
Oto opisywany materiał (…and the party is on!):
Co sądzicie o filmiku? Ile razy go obejrzeliście? :) Sam nie mogę się doczekać, aż w naszym kraju ktoś zdecyduje się na taką metodę promocji swojego sklepu.