Dobre praktyki w projektowaniu sklepu internetowego: VSstore.eu

Ekomercyjnie

Dawid Marut

VSStoreNajwiększą bolączką wielu sklepów internetowych są zdjęcia. Często słabej jakości, często nie przedstawiające rzeczywistych towarów. Viola Śpiechowicz, właścicielka sklepu VSstore poradziła sobie z tym problemem w wyjątkowy sposób. Sklep jest butikiem online, butikiem nietanim, sygnowanym nazwiskiem projektantki. Jedni jej kreacje kochają, inni krytykują – ale tak to już jest w świecie mody.

Z punktu widzenia budowy sklepu możemy jednak tylko chwalić. Przede wszystkim prostota. Lewa strona to menu kategorii, prawa – zdjęcia produktów. Dzięki takiemu rozłożeniu minimalizujemy ryzyko pogubienia podczas zapoznawania się z ofertą.

VSStore

Główną zaletą sklepu jest jednak sposób przeglądania zdjęć produktów. Wybraną sukienkę możemy dowolnie obracać, zbliżać i oddalać. Jakość zdjęć jest tak wysoka, że pozwala dostrzec nawet fakturę materiału. To wszystko dzięki wyjątkowej aplikacji stworzonej przez Income Solution, która jest prawdziwą innowacją w świecie technologii, a jej optymalizacja pozwala na swobodną współpracę z iPhonami i iPadami. W przypadku produktów drogich, designerskich, taka forma przedstawiania towaru jest rewelacyjnym rozwiązaniem.

VSstore

Sam proces zakupowy jest tak samo przejrzysty, jak reszta sklepu. Gdy już obejrzymy interesującą nas sukienkę z każdej strony, wybieramy jej rozmiar i dodajemy do koszyka. Po przejściu do niego mamy możliwość edytowania zamówienia, a gdy już jesteśmy zdecydowani na zakup, możemy szybko transakcję sfinalizować.

VSstore

Ostatni etap to podanie naszych danych adresowych, potrzebnych do wysyłki produktów. Wszystko przejrzyście ułożone na jednej stronie. Dodatkowo cały czas podgląd tego, co znajduje się w naszym koszyku. Dzięki temu, jeśli w ostatniej chwili zmienimy zdanie, możemy wrócić do oferty.

VSstore

VSstore.eu jest sklepem bardzo prostym, co wychodzi mu tylko na dobre. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, które coraz częściej goszczą na rynku ecommerce, końcowy klient ma możliwość dokładnego zapoznania się z produktem. Sklepy sprzedające towary drogie (np. elektronikę, markowy sprzęt turystyczny) lub ekskluzywne powinny zastanowić się nad implementacją powyżej opisanego sposobu prezentacji produktów. Warto.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę