Dlaczego producenci mają w poważaniu internet?

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Z jednej strony śmieszne, z drugiej niestety prawdziwe spojrzenie Tomka Komercyjnego na informacje o tym, że producenci i dystrybutorzy nie chcą by ich produkty były sprzedawane w internecie po cenach dużo niższych, niż w stacjonarnych sklepach (więcej na ten temat we wczorajszym materiale Wyborcza.biz).

Zapraszam do czytania: Dlaczego producenci mają w poważaniu internet? »

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
27.09.2023

Monitoring marki w e-commerce: jak śledzić i analizować opinie klientów o Twojej marce?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę