Divante zarządza sprzedażą e-commerce dla AquaelZOO

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Divante od kilku miesięcy realizuje kompleksowy projekt eCommerce dla sieci sklepów zoologicznych AquaelZOO. Pierwsze efekty w postaci sklepu internetowego ujrzały właśnie światło dzienne. AquaelZOO to sieć należąca do producenta akcesoriów akwarystycznych Aquael – obecny ze swoimi wyrobami w ponad 90 krajach. Dziewiętnaście placówek AquaelZOO obecnych jest w 15 miastach Polski, rozwój sieci dynamicznie postępuje.

– Wybraliśmy Divante bo chcieliśmy stworzyć profesjonalny serwis, który dzięki zaawansowanym technologiom e-commerce pozwoli nam na szybkie i trafne zaspokajanie potrzeb klientów. Divante wsparło nas wiedzą z zakresu e-commerce, którą sami zdobywalibyśmy przez lata prób i błędów. Dzięki połączeniu siły i rozpoznawalności marki Aquael, z know-how Divante stworzyliśmy sklep, który pod względem zastosowanych rozwiązań będzie najnowocześniejszy na internetowym rynku produktów dla zwierząt. Teraz skupimy się na obsłudze klienta, aby wykorzystać potencjał sklepu i dostarczać klientom dokładnie to, czego potrzebują, w sposób taki, jakiego oczekują – mówi Bogumił Jankiewicz, Dyrektor Operacyjny.

Celem realizowanego projektu jest zbudowanie silniej obecności w internecie – skierowanej na sprzedaż. W ramach prac przeprowadzono wdrożenie platformy sklepowej i jej integrację z systemem SAP. Obecnie uruchamiane są prace nad marketingiem.

Divante będzie zarządzać budżetem marketingowym e-sklepu. Przyjęto model współpracy oparty na podziale wypracowanych przychodów ze sprzedaży on-line. AQUAEL dołączył tym samym do grona klientów kompleksowo obsługiwanych przez Divante w modelu success-fee.

– Ważne, że ten pierwszy, mały krok mamy już za sobą. Sklep powstał i prezentuje się bardzo dobrze. Teraz najmilsza część tej przygody. Generowanie leadów, obserwacja zachowań użytkowników i optymalizacja. Dla mnie jednak największym sukcesem tego projektu jest podjęcie współpracy z Firmą, która rozumie, że przygoda ecommerce to nie tylko uruchomienie platformy sprzedażowej, ale wszystko co nastąpi po tym fakcie. W modelu który przyjęliśmy obiecujące jest też to, że nikt nie przyjął podejścia Klient-Wykonawca. Razem z AquaelZOO założyliśmy, że duży wpływ na sukces duży wpływ będą miały relacje między naszymi Firmami, a te są partnerskie – mówi Marcin Dybicki, New Business Developer w Grupie Divante.

– Mocne wejście AQUAEL do Sieci wpisuje się w trend profesjonalizacji eCommerce. Producenci coraz częściej wybierają bezpośrednią formę kontaktu z klientem, skracają dystans i oferują jednocześnie bardzo wysokie standardy obsługi klienta. Taka sytuacja pozytywnie wpływa na obraz całego rynku eCommerce – mówi Tomasz Karwatka, Prezes Zarządu Divante.

Źródło: Divante

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę