Conceptshop.pl – nowy projekt e-commerce od Wirtualnej Polski, tym razem moda

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Wirtualna Polska nie zamierza rezygnować z e-commerce. Jeszcze niedawno wydawało się, że zmniejszy swój udział w tej branży (patrz zastąpienie porównywarki Tanio.pl przez Nokaut.pl), ale nie tak dawno ruszył serwis zakupowy Biore.to, a teraz firma ruszyła z Conceptshop.pl – platformą sprzedaży ubrań z pracowni młodych projektantów.

Z pracowni młodych projektantów
Conceptshop.pl umożliwia zakup unikatowych ubrań, dodatków i biżuterii autorstwa młodych, utalentowanych polskich twórców. Jego wizytówką są oryginalne fasony oraz wyjątkowa oferta, eksponowana w serwisie nieraz w chwilę po wyjściu z pracowni projektanta.

Na starcie w sprzedaży znalazło się blisko 700 różnorodnych produktów sygnowanych przez ponad 90 marek – w tym m.in. Blessus, Joanna Hawrot, Loft37, Madox oraz MISBHV. Prezentowane towary zakupić można przez 7, 14 lub 28 dni. Kolekcji będzie systematycznie przybywać, witryna jest bowiem na bieżąco uzupełniana przez samych projektantów. By ułatwić klientkom wyszukanie i dopasowanie stroju, bądź dodatków conceptshop.pl oddaje do ich dyspozycji specjalne filtry (m.in. typ sylwetki, rozmiar biżuterii).

– Nasza strategia e-commerce zakłada łączenie producentów, którym rynek internetowy nie poświęcał dotąd należytej uwagi, z potencjalnymi odbiorcami ich wyrobów. Conceptshop.pl idealnie wpisuje się w te założenia. W uruchomionej właśnie platformie powiązaliśmy ze sobą młodych, zdolnych twórców, internetowy kanał sprzedaży oraz ceniące niezależny styl kobiety – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce.

Platforma przyjazna projektantom
Konstrukcja platformy e-commerce Wirtualnej Polski jest przyjazna młodym kreatorom. WP.PL przygotowało narzędzia, które ułatwiają im samodzielną prezentację oraz sprzedaż produktów. W łatwy sposób nie tylko utworzą oni swój profil w conceptshop.pl, ale też wystawią, opiszą i wycenią swoje projekty. Produkt powstawał w ścisłej współpracy i w konsultacjach z partnerami biznesowymi portalu.

– Udało nam się stworzyć serwis z łatwą nawigacją, prostym modelem rozliczeń oraz przejrzystymi zasadami współpracy – podkreśla Aneta Zawiślak, Kierownik Działu E-commerce w Wirtualnej Polsce. – Conceptshop.pl od razu wzbudził duże zainteresowanie projektantów. Nic dziwnego. Jako pierwszy duży portal internetowy w kraju będziemy promować twórców i ich produkty na szeroką skalę, z wykorzystaniem narzędzi reklamowych oraz ze wsparciem redakcyjnym – dodaje.

Conceptshop.pl w serwisie kobieta.wp.pl
Conceptshop.pl jest aktywnie wspierany przez witrynę kobieta.wp.pl, na której stronach promowani są za równo młodzi kreatorzy, jak i ich kolekcje. – Conceptshop.pl zagospodarowuje niszę na rynku i jednocześnie wychodzi naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentek, które stają się coraz bardziej wymagające i chętnie podkreślają modową odrębność – mówi Estera Gabczenko, Kierownik Działu Styl Życia w Wirtualnej Polsce. – Postaramy się pokazać im, jak wielkie mają możliwości, udowadniając przy tym, że ubrania od projektantów nie muszą być ani trudno dostępne, ani bajońsko drogie.

Łukasz Jemioł i Alice Point z conceptshop.pl
Ambasadorem Młodych Twórców Conceptshop.pl jest ulubiony projektant polskich gwiazd – Łukasz Jemioł. Twarzą serwisu została natomiast trendsetterka, jedna z najbardziej znanych blogerek modowych w naszym kraju – Alicja Zielasko (Alice Point). Obydwoje wezmą udział w kampanii reklamowej serwisu.

Źródło: WP.PL

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę