Cokupić.pl wprowadziło zmiany w systemie rekomendacji produktów ckRank

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

CoKupić.plWspółczesny konsument zanim dokona zakupu, weryfikuje informacje o produkcie w internecie. Jednym ze sposobów, który stał się wyraźnym trendem w branży e-commerce, jest czytanie rekomendacji. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, 22 maja wprowadziliśmy zmiany w ckRanku, czyli Rekomendacji Produktu tworzonej na podstawie opinii Użytkowników serwisu Cokupić.pl.

Modyfikacja ckRanku była konieczna, ponieważ chcemy dostarczać Użytkownikom jak najbardziej rzetelnych i obiektywnych informacji o produkcie. Opinie, na podstawie których tworzymy Rekomendacje, pisane są przez konsumentów. Zasady przyznawania ckRanku są jawne i przejrzyste, więc każdy Użytkownik może, w razie potrzeby, dokonać samodzielnej weryfikacji. Nowe narzędzie nie tylko ułatwia decyzję zakupową konsumentom, ale również jest wsparciem dla producentów i sprzedających. Jego obecność potwierdza jakość danego produktu i tym samym ma bezpośredni wpływ na sprzedaż.

Na czym polega zmiana ckRanku? Istotne różnice pojawiły się zarówno w wyglądzie, jak i w zasadach jego obliczania. Dotychczas ocena „Dobra” była przyznawana od 50 punktów. Natomiast w związku z tym, że ckRank stał się Rekomendacją Użytkowników, granica podniosła się do 66 punktów. To daje pewność, że symbol wyświetli się tylko wtedy, gdy produkt jest godny polecenia. Uproszczeniu uległ także algorytm, za pomocą którego ckRank jest obliczany. Warto też wspomnieć, że jednym z warunków pojawienia się ckRanku jest uzyskanie przez produkt minimum 4 opinii. Dlaczego właśnie tylu? Wg badań, 4 do 7 opinii w zupełności wystarcza konsumentowi, by trafnie ocenić dany towar. W związku z tym, że ckRank jest narzędziem zintegrowanym z Katalogiem Produktów na Allegro, zmiany zaszły również tam.

Nowy ckRank zatem to wygodne, jawne i obiektywne źródło informacji o produkcie. Dbamy o to, żeby jego forma była jak najbardziej przystępna, dlatego proponujemy coraz to nowsze rozwiązania. Wiemy, że czas jest na wagę złota, więc staramy się go Wam zaoszczędzić. Rekomendacje to jeden ze skutecznych sposobów na zwiększanie konwersji strony sprzedażowej. Nowy ckRank służy zatem nie tylko konsumentom, ale również jest narzędziem wspierającym sprzedaż.

Źródło: CoKupić.pl

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę