Codemedia inwestuje w spółkę Quartic (rekomendacje produktów dla e-commerce)

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Codemedia SA kupiła 30 proc. udziałów w spółce Quartic, która zajmuje się personalizacją rekomendacji produktowych dostarczanych w czasie rzeczywistym dla polskiego rynku e-commerce. Inwestycja kapitałowa i bliskie partnerstwo produktowe z Quartic pozwolą Codemedia rozwinąć narzędzia z obszaru precyzyjnego targetowania kampanii internetowych oraz dynamicznych rekomendacji produktowych.

Całościowa inwestycja Codemedia SA obejmuje 50% udziału w kapitale zakładowym Quartic – zakup kolejnych 20% udziałów zostanie sfinalizowany do końca bieżącego roku. Środki te mają zapewnić spółce Quartic możliwości dynamicznego rozwoju technologicznego i wejścia w nowy obszar – rozwiązań dedykowanych rynkowi mediowo-reklamowemu.

Kompetencje Quartic i wypracowane przez nią autorskie technologie, unikatowe na polskim rynku, doskonale wpisują się w naszą wizję dotyczącą zarówno rozwoju Codemedia, jak i kierunków w jakich naszym zdaniem zmierza rynek reklamowy. Dzięki zaangażowaniu kapitałowemu i rozpoczęciu bliskiej współpracy spodziewamy się uzyskać cały szereg synergii. Widzimy je m.in. w możliwości rozwoju własnych rozwiązań marketingowych dedykowanych nie tylko branży e-commerce, ale także w udostępnieniu klientom Codemedia kolejnych efektywnych narzędzi pozwalających na precyzyjne targetowanie działań w internecie, co jest dziś z ich punktu widzenia jednym z kluczowych kryteriów efektywnego marketingu – mówi Piotr Bieńko, Prezes Zarządu Codemedia SA.

Bardzo cieszy nas nawiązanie współpracy z Codemedia, ponieważ poszukując inwestora duży nacisk położyliśmy na „smart money”, czyli pozyskanie takiego partnera, który oprócz środków finansowych zapewni nam maksymalną synergię biznesową. Takim partnerem jest właśnie Codemedia, która wesprze nas w realizacji naszej strategii zarówno od strony biznesowej, jak i merytorycznej. Jesteśmy liderem rynku technologii do personalizacji rekomendacji, a w niedalekim czasie chcemy być także liderem w obszarze technologii do reklamy efektywnościowej w e-commerce – mówi Paweł Wyborski, Prezes Quartic Sp. z o.o.

Quartic od początku swojej działalności specjalizuje się w tworzeniu produktów i usług dla branży internetowej. Flagowy produkt spółki to właśnie Quartic – inteligentny system personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu. System automatycznie gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach klientów na witrynie. Na tej podstawie precyzyjnie poznaje
ich potrzeby i preferencje zakupowe po to by z obszernego katalogu produktów lub treści przedstawić najlepszą ofertę i zaprezentować ją na witrynie.

Strategia rozwoju firmy Quartic zakłada dalszy rozwój technologii wspierającej sprzedaż w e-commerce w oparciu o wykorzystanie personalizacji i zaawansowanych metod analizy dany i sztucznej inteligencji. Dzięki zaangażowaniu Codemedia SA duży nacisk rozwoju produktów spółki zostanie położony na kierunki związane z rynkiem reklamowym, w szczególności z szeroko rozumianą reklamą efektywnościową.

Oprócz Codemedia, aktywnymi udziałowcami Quartic pozostają Data Force Group oraz Divante.

Codemedia SA dostarcza usługi zarówno z obszaru szeroko pojętej strategii komunikacji, jak i performance marketingu czy direct response, w tym m.in. organizowania działań sprzedażowych (partnerstwa, programy afiliacyjne), akwizycji klientów (lead generation, budowa baz danych), programy promocji sprzedaży, czy e-mail marketing.

Źródło: informacja prasowa

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę