Co paczy klient? Nowe usługi prezentacji produktu firmy Actiview

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Gdzie znajduje się ostatnia przestrzeń handlowej rywalizacji, na której sklepy internetowe przegrywają ze stacjonarnymi? Niewystarczająca możliwość dokładnego zapoznania się z towarem przez klienta. Dla wszystkich sprzedawców, którzy szukają efektywnego systemu ekspozycji produktu, firma Actiview wprowadziła usługę wirtualnych prezentacji 360°.

Większość klientów sklepów internetowych przed kolejnym zakupem stara się dokładnie przyjrzeć się pożądanemu towarowi w „realu”, a dopiero później, wyzbywszy się wątpliwości, rozpoczyna zakupy w sieci. Niestety (z punktu widzenia sprzedawców internetowych) kierowany emocjami lub impulsem klient, często poprzestaje na wizycie w sklepie stacjonarnym i tam dokonuje zakupów. W takim przypadku nie jest potrzebny nawet dobry sprzedawca, gdyż możliwość posiadania przedmiotu przeważnie zwycięża z możliwością oszczędzenia na nim.

„Przeważająca część sklepów internetowych, szczególnie polskich, prezentuje te same zdjęcia, dostarczone najczęściej przez producenta lub, co gorsze, skopiowane z innych sklepów. Zdjęcia, jakże często, są słabej jakości, a ich niewielki wybór pozostawia wiele do życzenia.” – mówi Sylwester Zalejasz z firmy Actiview. „Wśród sprzedawców i właścicieli sklepów internetowych powtarzana jest opinia, że profesjonalna prezentacja zdjęciowa produktu jest kosztowna lub/i pracochłonna. Dużo w tym racji; posiadanie własnego studia fotograficznego, wynajęcie fotografa, czy też własnoręczne robienie i obrabianie zdjęć – to wszystko kosztuje.”

Firma Actiview oferuje technologię wirtualnej ekspozycji produktu 360°. W specjalnie przygotowanym do tego studiu fotograficznym powstają prezentacje, dzięki którym klient internetowego sklepu w dowolny sposób może zapoznać się z szczegółami towaru bez wychodzenia z domu.

„Wprowadzając na swoją stronę prezentację produktów 360°, właściciel sklepu znacznie zwiększa szansę na zainteresowanie klienta i wyczerpanie jego wątpliwości dotyczących produktu. Zamiast konkurować z innymi coraz niższą ceną, warto rozważyć wykorzystanie narzędzia, które pozwoli znacznie podnieść jakość oferowanych usług” – sugeruje Sylwester Zalejasz.

Oferta firmy Actiview skierowana jest do właścicieli i menedżerów każdego rodzaju sklepów internetowych. Zarówno tych oferujących kilka rodzajów towaru, ale także do tych, które często posiadają w swojej ofercie kilkaset, czy nawet tysiące produktów.

„W przypadku tych drugich usługę Actiview można wdrożyć np. tylko dla wybranej grupy produktów (np. z najwyższą marżą lub najlepiej rotujących), ale doskonale sprawdzają się także przy prezentacjach np. drogich „półkowników”, gdzie w połączeniu z odpowiednio przeprowadzoną akcją promocyjną, można uzyskać naprawdę imponujące wyniki sprzedaży” – zapewnia Sylwester Zalejasz. „Firma Actiview postawiła sobie za cel zagwarantowanie wysokiej jakości zdjęć 360° przy niskim koszcie. Zamawiając nasz system wirtualnej ekspozycji odbiorca otrzymuje do niej dodatkowo wszystkie zdjęcia, które się na nią składają. Przydają się one np. przy tworzeniu bannerów lub prezentowaniu statycznych zbliżeń.”

Prezentacje 360° firmy Actiview działają bez instalowania żadnych dodatkowych wtyczek. Wystarczy umieścić je na swoim serwerze, a klienci dzięki flashowi lub HTML5 (w przypadku iPhone i iPada) będą mogli bezproblemowo je oglądać. Firma zapewnia także możliwość zamówienia obrotowego pliku GIF, który może przydać się do aukcji Allegro. Korzystający z prezentacji produktu 360° razem z nią otrzymują zapętlony filmik AVI w rozdzielczości Full HD, który można wykorzystać w promocji na kanale Youtube lub Facebook-owym fanpage’u lub też do prezentacji (np. na targach) na monitorach lub na nawet na zewnętrznych telebimach. Gdy zachodzi obawa, że konkurencja nabierze ochoty na nieuczciwe wykorzystanie tych materiałów, istnieje możliwość dodania na prezentacjach własnych znaków wodnych.

Źródło: Actiview


Zobacz ofertę firmy Actiview w Katalogu Firm eCommerce.

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę