Co dalej z Agito.pl? Tomasz Sypuła o fuzji z Grupą Allegro

Platformy e-commerce
Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

W najnowszym wydaniu magazynu CRN (dwutygodnik dla resellerów IT) pojawił się wywiad z Tomaszem Sypułą, prezesem zarządu Agito S.A. Czy opisywany sklep będzie teraz rywalizował ceną z rywalami i jakie ma plany na dalszy rozwój po wejściu w skład Grupy Allegro? Zapraszam do zapoznania się z najciekawszymi informacjami z tej rozmowy.

Według Tomasza Sypuły, Agito.pl skoncentruje się teraz na dostarczaniu klientom najwyższej jakości usług, a nie walce cenowej. Firma wprowadziła ostatnio zakupy bez rejestracji, a już niedługo ruszy również zaawansowany system rekomendacji produktów. Sklep dalej będzie inwestował w opisy produktów i wideo. Klienci mają dostać możliwość realizacji zamówień „jednym kliknięciem”, wprowadzone będą też nowe metody płatności (via PayU) i lepszy (szybszy) sposób na zakupy ratalne.

W wywiadzie warto też zwrócić uwagę na wypowiedź o tym, że Agito.pl będzie płacić identyczne prowizje jak inni partnerzy Grupy Allegro i nie jest w tym zakresie przez swojego właściciela faworyzowane (Hmmm?).

W 2011 roku Agito.pl miało 88 mln zł przychodów, z czego połowę wypracowano w IV kwartale poprzedniego roku. Tomasz Sypuła powiedział również, że 100% wzrost sprzedaży w stosunku do 2011 roku nie będzie stanowił teraz problemu.

Pełną treść rozmowy możecie znaleźć na stronach magazynu CRN- klikajcie tutaj.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
14.12.2022

Na jakiej platformie założyć sklep internetowy? Porównanie rozwiązań

Łukasz Badziak

Łukasz Badziak

Content Marketing Specialist
cyberfolks.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę