W najnowszym wydaniu magazynu CRN (dwutygodnik dla resellerów IT) pojawił się wywiad z Tomaszem Sypułą, prezesem zarządu Agito S.A. Czy opisywany sklep będzie teraz rywalizował ceną z rywalami i jakie ma plany na dalszy rozwój po wejściu w skład Grupy Allegro? Zapraszam do zapoznania się z najciekawszymi informacjami z tej rozmowy.
Według Tomasza Sypuły, Agito.pl skoncentruje się teraz na dostarczaniu klientom najwyższej jakości usług, a nie walce cenowej. Firma wprowadziła ostatnio zakupy bez rejestracji, a już niedługo ruszy również zaawansowany system rekomendacji produktów. Sklep dalej będzie inwestował w opisy produktów i wideo. Klienci mają dostać możliwość realizacji zamówień „jednym kliknięciem”, wprowadzone będą też nowe metody płatności (via PayU) i lepszy (szybszy) sposób na zakupy ratalne.
W wywiadzie warto też zwrócić uwagę na wypowiedź o tym, że Agito.pl będzie płacić identyczne prowizje jak inni partnerzy Grupy Allegro i nie jest w tym zakresie przez swojego właściciela faworyzowane (Hmmm?).
W 2011 roku Agito.pl miało 88 mln zł przychodów, z czego połowę wypracowano w IV kwartale poprzedniego roku. Tomasz Sypuła powiedział również, że 100% wzrost sprzedaży w stosunku do 2011 roku nie będzie stanowił teraz problemu.
Pełną treść rozmowy możecie znaleźć na stronach magazynu CRN- klikajcie tutaj.