Wygląda na to, że Kupony to nie ostatni pomysł Grupy Allegro na rywalizację z Grouponem. Grzegorz Marczak zamieścił na Antywebie ofertę serwisu Citeam.pl, która jest aktualnie rozsyłana do przedsiębiorców. Serwis zdecydowanie powinien dodać skrzydeł spółce QXL w starciu z aktualnym liderem rynku zakupów grupowych w Polsce.
Allegro chce wyróżnić swój nowy projekt głównie dzięki uderzeniom w czułe punkty Groupona, tj. wysoką prowizję za kupony oraz wydłużony termin wypłaty wynagrodzenia dla partnerów.
W Citeam.pl prowizja ma wynosić jedynie 10% wartości kuponu, a wypłata środków będzie realizowana natychmiast (nawet za niezrealizowane kupony). Do tego dojdzie intensywna promocja serwisu wśród ponad 10 mln użytkowników serwisów QXL.
Oferta wygląda bardzo sensownie i z pewnością wielu przedsiębiorców (ze szczególnym wskazaniem na właścicieli sklepów internetowych) będzie chciało się przekonać o skuteczności Citeam.pl na własnej skórze. Przydałaby się tylko jakaś lepsza nazwa / domena dla całego projektu :-)
Oferta od Grupy Allegro wygląda następująco (źródło Antyweb):