Ceneo wprowadza rekomendacje produktów

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Serwis Ceneo.pl wprowadził spersonalizowany system rekomendacji produktów. Na kartach produktu Ceneo pojawiły się specjalne boksy z wybranymi ofertami, które mogą zainteresować kupującego. Propozycje dobierane są dla każdego odwiedzającego witrynę z osobna.

Rekomendacje są narzędziem coraz chętniej wykorzystywanym w e-commerce. Ich zadanie polega na proponowaniu użytkownikowi ciekawych ofert zakupowych. Bardzo ważne jest jednak, aby dobrane produkty spełniały oczekiwania użytkownika i były przydatną podpowiedzią, a nie tylko kolejnym boksem reklamowym w serwisie.

„Rekomendacje produktów mają coraz większe znaczenie w e-commerce. Sklepom internetowym pomagają zwiększyć sprzedaż, a użytkownikom zaoszczędzić czas przeznaczony na poszukiwanie produktów” – mówi Paweł Kowalski, Dyrektor Zarządzający Ceneo Technologie – „Aby mogły dobrze spełniać swoją funkcję, mechanizm dobierania produktów do boksów musi być odpowiednio skonstruowany. W Ceneo stworzyliśmy zaawansowany algorytm dobierający produkty między innymi na podstawie wcześniejszych zachowań konsumenckich danego użytkownika” – dodaje.

Boksy z rekomendowanymi produktami znajdują się na każdej stronie produktu w Ceneo tuż pod listą ofert sklepowych.

Rekomendacje Ceneo

Źródło: Ceneo.pl

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
27.09.2023

Monitoring marki w e-commerce: jak śledzić i analizować opinie klientów o Twojej marce?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę