Ceneo.pl w liczbach (siódme urodziny serwisu) – infografika

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Dzisiaj mija 7 lat odkąd w sieci zadebiutowało Ceneo.pl. Z tej okazji serwis przygotował infografikę – można się z niej dowiedzieć kilku ciekawych faktów na temat porównywarki (np. czas, który użytkownicy spędzili do tej pory na stronie to łącznie ponad 7 183 lata).

W momencie startu na Ceneo.pl można było znaleźć 4 kategorie tematyczne, po kilku tygodniach działalności stronę odwiedzało kilkaset osób miesięcznie. Obecnie jest to jeden z najpopularniejszych serwisów zakupowych w Polsce – miesięcznie Ceneo odwiedza około 5 mln użytkowników.

Serwis Ceneo.pl wystartował 14 lutego 2005 roku, jego założycielami są Marcin Chwalik i Łukasz Zych. 7 lat temu branża e-commerce dopiero zaczynała się rozwijać, zakupy on-line były nowością do której użytkownicy internetu dopiero nabierali przekonania. Jednak w ciągu tego czasu wiele się zmieniło – według ubiegłorocznego raportu „Zaufanie jako podstawa rozwoju w handlu internetowym” aż 93% internautów dokonało co najmniej raz zakupów w sieci.

Od swojego startu, Ceneo.pl przeszło prawdziwą ewolucję. Obecnie oprócz zestawienia ofert sklepowych, na stronie znajdziemy dokładne opisy produktów, opinie na temat sklepów, recenzje produktów. Ponadto pod koniec ubiegłego roku Ceneo.pl zaprezentowało koszyk zakupowy – „Kup na Ceneo” to jedna z najbardziej innowacyjnych usług wprowadzonych w zeszłym roku w polskim e-handlu.

Poniżej infografika przygotowana z okazji 7 urodzin serwisu Ceneo.pl:

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
29.03.2023

Jak najkorzystniej tworzyć rolki na Instagramie?

Julia Rybska

Julia Rybska

Specjalistka ds. kreacji contentu, Social media managerka
setugo.pl

Artykuł
28.03.2023

A co, jeśli będzie kryzys? Gotowe pomysły na optymalizację kosztów w sklepie internetowym

Piotr Kałwa

Piotr Kałwa

E-commerce Success Manager
idosell.com

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę