Ceneo.pl odpowiada na anonimowy e-mail

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Zgodnie z zapowiedziami otrzymaliśmy od przedstawicieli Ceneo.pl oficjalne stanowisko w sprawie anonimowego e-maila, który trafił dzisiaj do sklepów internetowych (patrz poniższy wpis Sprzedawcy otrzymują „dziwne” e-maile na temat Ceneo.pl):

Drodzy Państwo!

Dzisiaj w nocy anonimowa osoba rozesłała maila, który narusza dobre imię firmy Ceneo. W związku z tym pozwalamy sobie na słowo komentarza w tej sprawie.

Ceneo zawsze informuje swoich Klientów o celu wprowadzanych produktów. Istotą „Zaufanych Opinii” jest zwiększenie zaufania Kupujących w do e-zakupów, co przekłada się na wzrost sprzedaży w Sklepach uczestniczących w Programie. Dane, które otrzymujemy tą drogą wykorzystywane są tylko i wyłącznie do wysyłania ankiet oceniających sklepy. Ceneo nie może i nie wykorzystuje tych informacji w inny sposób.

„Kup na Ceneo” jest dodatkową formą dokonywania zakupów. Daje Użytkownikom wygodę i bezpieczeństwo, a Sklepom opłacone zamówienia do realizacji. Obie strony na tym korzystają. To nie znaczy, że Ceneo rezygnuje z porównywania cen. Zarówno Użytkownicy, jak i Sklepy mają możliwość wyboru, która forma jest dla nich lepsza.

Informujemy także, że podjęte zostały już odpowiednie działania mające na celu ustalenie nadawcy maila (który sam nie zechciał się podpisać), a także kroki prawne mające na celu ochronę dobrego imienia Ceneo.pl.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
27.09.2023

Monitoring marki w e-commerce: jak śledzić i analizować opinie klientów o Twojej marce?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę