Prezentujemy pierwszy case study dotyczący tegorocznego Dnia Darmowej Dostawy. Zapraszamy do zapoznania się z infografiką oraz ciekawymi spostrzeżeniami na temat zachowań klientów w tym dniu. Miniraport otrzymaliśmy od Rafała Rennera ze sklepu do-tańca.pl (dziękujemy!).
„Już drugi raz uczestniczyliśmy w akcji DDD i wszystko wskazuje na to, że za rok ponownie będziemy oferować darmową dostawę w naszym sklepie. Nasz sklep taneczny sprzedaje niszowe produkty, więc dobór promocji sklepu nie może być przypadkowy. Udziału w akcji nie traktujemy jako sposobu na zwiększenie zysku. Uczestnicząc w Dniu Darmowej Dostawy chcemy pokazać się wśród większej ilości osób, nie tylko w gronie tancerzy” – mówi Rafał Renner.
30 listopada 2011 roku sklep do-tańca.pl odwiedziło 775 osób. 9 z nich założyło konto w sklepie, a 28 złożyło zamówienia. Łączna wartość zamówień złożonych w Dniu Darmowej Dostawy to ponad 1400 zł, co daje wartość średnią na poziomie 50 zł. Najczęściej wybieraną formą dostawy była przesyłka kurierska, a najpopularniejszą metodą płatności – przelew bankowy.
Przez 2 miesiące (październik-listopad) ze strony DzienDarmowejDostawy.pl na stronę sklepu przeszło łącznie 256 osób, z czego najwięcej 30 listopada. Tego dnia oficjalna strona akcji skierowała do sklepu 104 użytkowników, generując 3 zamówienia, co daje konwersję na poziomie 2,88%. 30 listopada najwięcej użytkowników przeszło do sklepu z Google (400 osób). Sklep jest zintegrowany z porównywarką cen Nokaut.pl, w Dniu Darmowej Dostawy zanotował 9 przekierowań.