Case study: Dzień Darmowej Dostawy 2011 w sklepie do-tanca.pl

Ekomercyjnie

Ewa Bartnik

do-tanca.plPrezentujemy pierwszy case study dotyczący tegorocznego Dnia Darmowej Dostawy. Zapraszamy do zapoznania się z infografiką oraz ciekawymi spostrzeżeniami na temat zachowań klientów w tym dniu. Miniraport otrzymaliśmy od Rafała Rennera ze sklepu do-tańca.pl (dziękujemy!).

„Już drugi raz uczestniczyliśmy w akcji DDD i wszystko wskazuje na to, że za rok ponownie będziemy oferować darmową dostawę w naszym sklepie. Nasz sklep taneczny sprzedaje niszowe produkty, więc dobór promocji sklepu nie może być przypadkowy. Udziału w akcji nie traktujemy jako sposobu na zwiększenie zysku. Uczestnicząc w Dniu Darmowej Dostawy chcemy pokazać się wśród większej ilości osób, nie tylko w gronie tancerzy” – mówi Rafał Renner.

Infografika-do-tanca

30 listopada 2011 roku sklep do-tańca.pl odwiedziło 775 osób. 9 z nich założyło konto w sklepie, a 28 złożyło zamówienia. Łączna wartość zamówień złożonych w Dniu Darmowej Dostawy to ponad 1400 zł, co daje wartość średnią na poziomie 50 zł. Najczęściej wybieraną formą dostawy była przesyłka kurierska, a najpopularniejszą metodą płatności – przelew bankowy.

Przez 2 miesiące (październik-listopad) ze strony DzienDarmowejDostawy.pl na stronę sklepu przeszło łącznie 256 osób, z czego najwięcej 30 listopada. Tego dnia oficjalna strona akcji skierowała do sklepu 104 użytkowników, generując 3 zamówienia, co daje konwersję na poziomie 2,88%. 30 listopada najwięcej użytkowników przeszło do sklepu z Google (400 osób). Sklep jest zintegrowany z porównywarką cen Nokaut.pl, w Dniu Darmowej Dostawy zanotował 9 przekierowań.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
23.11.2022

Recykling treści – praktyczne zalecenia i przykłady

Jan Kinal

Jan Kinal

CEO
setugo.pl

Artykuł
21.11.2022

Black Friday nie musi być black. Jak się do niego dobrze przygotować?

Magdalena Hajduga

Magdalena Hajduga

Head of Business Development
Apaczka.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę