Butyk.pl po 6 latach obecności na rynku i zdobyciu pozycji lidera w swoim segmencie zdecydowała się na zmianę systemu identyfikacji wizualnej, szaty graficznej oraz narzędzia www.
Butyk.pl to największa multibrandowa platforma e-commerce w Polsce w branży obuwniczej. W maju tego roku zmienia logo i całkowicie wymienia szatę graficzną. Dlaczego?
Pozycja na rynku i zasięg sklepu Butyk.pl jest absolutnym fenomenem, ponieważ nie wynika z agresywnej reklamy. Jest naturalnym efektem kilku lat pracy nad rozwojem sklepu oraz bardzo dobrej oferty. Butyk.pl został założony w 2006 roku. Należy do rodziny Szmidtów, twórców sukcesu holenderskiej marki Bronx w Polsce, właścicieli sieci obuwniczych sklepów stacjonarnych. Od 2006 roku znaczenie sklepu internetowego względem sprzedaży stacjonarnej stale rosło, by w 2010 roku całkowicie zastąpił on regularne butiki firmy Szmidt.
– W tym okresie zdobyliśmy niezbędną wiedzę na temat potrzeb naszego klienta internetowego, jak również jego uznanie – podkreśla Marcin Szmidt, wspólnik Szmidt Sp.J., do której należy Butyk.pl. – Ale nie spoczęliśmy na laurach, zintensyfikowaliśmy prace nad rozwojem naszego sklepu i w tym roku dokonujemy istnej rewolucji – dodaje.
Rewolucją jest całkowita zmiana wyglądu, a nawet znaku logo Butyk.pl -Tym decyzjom towarzyszyły spore obawy, ponieważ logo i kolor zielony, z którego w nowym layoucie całkowicie zrezygnowaliśmy, były naszymi znakami rozpoznawczymi przez sześć lat – zaznacza Marcin Szmidt.
Co zatem zadecydowało o zmianie? – Produkt – wyjaśnia Wojciech Szmidt, wspólnik Szmidt Sp.J.: – Powód dla którego klientki wybierają buty z naszego sklepu to obok natychmiastowej wysyłki i doskonałego kontaktu z obsługą klienta, mocne marki: Bronx, EMU, FLY London, Belmondo, Vicenza, Bruno Premi, Buffalo, Caprice, CAT Caterpillar, MEL
by Melissa, Rocket Dog, Tamaris, Slazenger, Puma, Unisa, Manas,Unique, Miss Sixty, Mexx, Pilar Abril, Pantofola d’Oro, Agatha Ruiz de la Prada, Le coq Sportif i wiele innych. A to co wyróżnia te marki to fantastyczne buty. W nowej witrynie wszystko ma kierować uwagę na absolutnie rewelacyjny produkt dostępny już, od ręki, czekający w naszym magazynie na wysyłkę do klienta.
Oferta sklepu internetowego Butyk.pl imponuje. Dostępnych w zasobach magazynowych jest około 4 tys. produktów w dziale obuwia, ponad 1 tys. produktów odzieżowych i akcesoria, ponad 70 marek. Autorem rozwiązań graficznych jest E2 Agencja Kreatywna (Money.pl, Euro Bank SA, Easygo.pl, Interaktywnie.com, iWoman.pl, 4Results, Atom Developer, Gotujmy.pl – zdobywca tytułu „Strona roku 2010”). Logotyp został wymyślony przez Agatę Grymuzę, utalentowaną fotograf z Wrocławia. Zaplecze informatyczne od początku istnienia sklepu Butyk.pl zapewnia zespół Futurity.pl (Agora, Magda Gessler, Sante) odpowiedzialny za wdrożenie innowacyjnych rozwiązań. Managerem projektu jest Monika Orzeł, Marketing Dyrektor Butyk.pl.
Wersja beta sklepu została uruchomiona 8 maja 2011. Poprzednia będzie ponownie dostępna od 12 maja do końca 2011 roku. W tym okresie będzie można dokonywać transakcji równolegle w obu witrynach.
Źródło: Butyk.pl