Bonbonier wyprzedza Wrappa – rusza pierwszy w Polsce serwis social gifting

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

23 lipca rozpoczął działalność Bonbonier – pierwszy w Polsce serwis podarunkowy wykorzystujący potencjał portali społecznościowych. To kolejny projekt internetowy Marka Borzestowskiego oraz Piotra Majcherkiewicza – współtwórców Grupera. F-commerce i Social Gifting to nowy obszar zainteresowania największych graczy polskiego Internetu. Rozwiązania z powodzeniem funkcjonujące od kilku miesięcy w Stanach Zjednoczonych, Szwecji, Norwegii i Wielkiej Brytanii trafiają na krajowy rynek.

– Serwisy społecznościowe oraz rozwiązania mobilne to dwa najsilniejsze kierunki rozwoju współczesnego Internetu. To w ich wykorzystaniu leży obecnie największy potencjał biznesowy – komentuje Marek Borzestowski. – Bonbonier jest doskonałą odpowiedzią na aktualne potrzeby konsumentów w sieci, jednocześnie pozwalającą na komercyjne wykorzystanie siły portali społecznościowych.

Bonbonier, jako pierwszy serwis Social Gifting w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczął swoją działalność na Facebooku. Dzięki nowej usłudze użytkownicy portalu mogą obdarować znajomego, przyjaciela czy członka rodziny bonem podarunkowym, który wraz z dedykacją pojawia się na jego „ścianie”. Kolejni internauci mogą zwiększyć wartość kuponu. Obdarowany dokonuje realnego zakupu w sklepie z pomocą Internetu, smartfona lub wydrukowanego bonu.

Bonbonier to pierwsza aplikacja w Polsce, która pozwala użytkownikom Facebooka na przekazywanie podarunków z okazji urodzin, imienin czy innych ważnych dni i wydarzeń. Dzięki serwisowi będzie można sprawić radość bliskiej osobie, obdarowując ją trafionym prezentem nawet z drugiego krańca Polski – wyjaśnia Tomasz Borowy, menedżer projektu Bonbonier.

Z Bonbonierem rozpoczęły współpracę firmy działające na terenie całego kraju. Serwis skupił się przede wszystkim na pozyskaniu partnerów oferujących produkty szczególnie chętnie kupowane w prezencie, m.in. takie jak książki, płyty, gry komputerowe, audiobooki czy słodycze. Wśród firm współpracujących z Bonbonierem można znaleźć m.in. takie marki jak Universal Music Polska, Merlin, Manufaktura Czekolady, Audioteka czy Bookoff.

Ruszamy z przemyślaną ofertą dobrze wpisującą się w potrzeby użytkowników Facebooka – wyjaśnia Tomasz Borowy. – Aplikacja jest zupełnie nowym kanałem sprzedaży, który zdobywa ogromne zainteresowanie firm. Wkrótce będziemy informować o kolejnych kontraktach. Naszym długoterminowym celem jest pozycja największego partnera f-commerce dla dużych marek działających na terenie Polski.

Serwis, zwłaszcza w początkowej fazie rozwoju, będzie działał w synergii z portalem Gruper.pl, korzystając z jego doświadczenia i potencjału biznesowego.

Gruper to jeden z największych graczy e-commerce w Polsce. 16 tysięcy opublikowanych ofert, ponad 1,5 miliona sprzedanych kuponów, dotarcie do 2 milionów Polaków oraz około 200 tysięcy fanów na Facebook’u – to siła, którą można wykorzystać na wiele sposobów. Bonbonier to tylko jeden z nich – podsumowuje Piotr Majcherkiewicz.

Usługa dostępna jest poprzez serwis www – bonbonier.pl oraz aplikację mobilną dostępną dla telefonów z systemem operacyjnym Android w serwisie Google Play. Wkrótce na rynku pojawi się również wersja na system iOS, wykorzystywany przez iPhone.

Serwisy Social Gifting od kilku miesięcy zdobywają zaufanie internautów w Szwecji, Wielkiej Brytanii, w Norwegii i Stanach Zjednoczonych. Bonbonier jest własnością spółki Gruper Sp z o. o., która jest również właścicielem portalu Gruper.pl. Oba serwisy działają w synergii wspólnie wykorzystując potencjał obu biznesów. W ich zasięgu pozostaje 2 mln użytkowników polskiego Internetu.

Źródło: Gruper.pl

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.09.2023

Wdrożenie sklepu internetowego krok po kroku

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę