Bezokularow.pl zmierza na giełdę

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Bezokularow.pl przygotowuje się do wejścia na New Connect. Spółka, która rozpoczęła swoją działalność w 2008 roku planuje wejście na rynek New Connect w trzecim kwartale 2011 roku. Pozyskane w ten sposób środki będą przeznaczone na dalszy, dynamiczny rozwój firmy.

Bezokularow.pl prowadzi sprzedaż soczewek kontaktowych i związanych z nimi akcesoriów przez Internet. W chwili obecnej spółka otwiera sieć sklepów stacjonarnych w największych galeriach handlowych w Polsce Centralnej. Firma zdecydowała się również wprowadzić do sprzedaży własną markę płynów pielęgnacyjnych do soczewek Eyelove Comfort . Spółka jest rentowna i osiąga dynamiczne wzrosty sprzedaży.

Rynek soczewek kontaktowych w Polsce jest bardzo rozdrobniony, ale jego wartość wynosi ok.200 mln złotych rocznie. Według danych producentów 60-70% sprzedaży odbywa się poza Internetem. Sam rynek soczewek rośnie ok. 20% rocznie. Do końca bieżącego roku Bezokularów.pl planuje podwoić swoje przychody oraz uruchomić kilka nowych punktów sprzedaży w dużych miastach Polski.

Celem samej emisji jest pozyskanie funduszy na rozbudowę sieci sklepów stacjonarnych w większych miastach Polski, promocję nowych marek własnych oraz uruchomienie sklepów za granicą.

Od 2010 roku Bezokularow.pl posiada inwestora finansowego – fundusz inwestycyjny venture capital- Xevin Investments oraz inwestora technologicznego Red Sky Sp. z o.o.

Bezokularow.pl jest rentownym, dobrze rozwijającym się portalem. Naszą wizją jako inwestora jes, aby sukces portalu i doświadczenie kadry zarządzającej wykorzystać mocno w tworzeniu on-linowych sklepów zagranicznych oraz budowy sieci sklepów stacjonarnych w centrach handlowych. Pieniądze z nowej emisji pozwolą na bardzo szybkie zajęcie dobrej pozycji na rozdrobnionym rynku i przełożą się na pewno na przyszłą wycenę całej spółki Bezokularow.pl – skomentował Radosław Czyrko, Partner Zarządzający w Xevin Investments.

(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy
i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
27.09.2023

Monitoring marki w e-commerce: jak śledzić i analizować opinie klientów o Twojej marce?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę